Gå til innhold

Stritt og tørt hår. Tips til leave in eller kremer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker til vanlig hydrating og proteinserien til joico, det fungerer veldig bra det første døgnet, men etter det er håret mitt j@vlig igjen.

Jeg vil vende av meg å måtte vaske håret hver dag for å holde det pent..

Er det en ide å fukte håret dag nr2 og ha i leave-in balsam?

eller er det noen gode rimelige kremer som man kan bruke?

Anonymous poster hash: 921da...d40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker kokos olje, smører det inn i håret og setter på en badehette i noen timer :) Vasker så håret vanlig, håret er fremdeles litt fett etter vask men når du vasker det igjen dagen etter er håret veldig fint, ihvertfall hos meg...

Skrevet

Jeg bruker kokos olje, smører det inn i håret og setter på en badehette i noen timer :) Vasker så håret vanlig, håret er fremdeles litt fett etter vask men når du vasker det igjen dagen etter er håret veldig fint, ihvertfall hos meg...

Skrevet

Skrevet

Redken extreme kuren - den leave in kuren er et lite mirakel! Og så bør du en gang i uken ta en real fuktighetskur - la den gjerne sitte i minst en time (ta på en dusjhette og håndkle over der igjen).

Skrevet

Hva slags "merke" og hvor kjøper du? :)

Anonymous poster hash: e7c37...dde

Jeg bruker ekstra virgin kokos olje, jeg kjøper det på store matbutikker (ultra/meny) eller helsekosten :) eller bestiller på Ebay.

Skrevet

Jeg elsker Redken Extreme anti snap leave in treatment, og bruker også

Altena Pure Kendi Oil leave in treatment, disse to sammen gjør håret mitt

mykt og fint samt mye lettere å stelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...