Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen viser gang på gang på gang at han ikke respekterer meg. Han tar ikke hensyn til mine tanker og følelser, jobb og alt mulig rart. Han kan dra på byen når jeg skal på jobb dagen etter, for å så drasse med folk hjem på nach. Han skylder det at han er deprimert på meg, og at det er derfor han ikke har jobb. Jeg jobber meg ihjel for å forsørge oss begge, og det er som han ikke vil gjøre en innsats. Han bedyrer at han elsker meg, sier det ofte og spesielt da han er full kan han komme med lange kjærlighetserklæringer. Likevel viser han null forståelse og respekt. Jeg er sliten og lei, men jeg elsker han. Er dette oppførsel som kommer av at han er deprimert? Kommer det til å gå over? Er det noe han kan gjøre?

Anonymous poster hash: d0348...d8a

Videoannonse
Annonse
Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Høres ikke ut som en depresjon, men en utnyttelse av deg og dine penger. At du skal forsørge begge, for at han skal kunne drive dank mener ikke jeg er riktig. Dersom han hadde hatt depresjon eller mener han har det, burde han gå til fastlegen som kan henvise han videre. Les litt rundt på hva en depresjon er, og døm selv, men dette hørtes ikke bra ut for din lykke og hverdag!

http://nhi.no/sykdommer/psykisk-helse/depresjon/depresjon-symptomer-og-tegn-9114.html

Skrevet

Han er et dovendyr og daukjøtt. Hvordan kan han ta seg råd til å dra på byen når du må jobbe deg i hjel for å forsørge dere begge?

Påstår han at han er deprimert, så får han få ræva si i gir og søke hjelp. Men han har det vel som plommen i egget - han er fri til å gjøre det han måtte ønske mens du plukker opp regningen uten å stille krav. Han manipulerer deg ved å skylde på en diagnose.

Mulig han er deprimert, men hovedproblemet hans er at han også er en lat egoist. Og de egenskapene vil fortsatt vedvare dersom han skulle gidde å søke hjelp mot depresjonen.

Anonymous poster hash: d5398...325

• Liker 2
Skrevet

Han har egentlig ikke råd til å gå på byen. Men han har mye gode venner som spanderer på han, så han har alltid muligheten til å dra ut. Han mener at han blir mer deprimert av at jeg whiner og klager så mye, og st jeg maser om jobb og sånt. Men det er jo ikke så rart når jeg jobber hele tiden, tar ekstravakter osv for at vi skal ha penger til husleie og mat. Vi går ofte en hel uke uten penger what so ever og har ikke engang ordentlig middag. Han har hatt et par vikarjobber, men han sier hele tiden at noe dukket opp og de skal ringe han senere. Noe som aldri skjer. Jeg vet han er lat, men han kan umulig like å ha det sånn her.

Anonymous poster hash: d0348...d8a

Skrevet

Og du er sammen med ham fordi...??

Høres ut som han kunne ha godt av å bli kastet ut i den virkelige verden hvor han må klare seg selv ;) Og du hadde nok hatt godt av å bli kvitt daukjøttet..

Skrevet

Høres ut som han kunne ha godt av å bli kastet ut i den virkelige verden hvor han må klare seg selv ;) Og du hadde nok hatt godt av å bli kvitt daukjøttet..

Skrevet

Skrevet

Høres selvfølgelig helt irrasjonelt at hun er sammen med ham.

Men noen kvinner liker litt "motstand" i forholdet...

Anonymous poster hash: eeacd...418

Skrevet

Ut fra hva du skriver her så tror jeg du vet svarene selv egentlig. Hadde ikke funnet meg i det for å si det mildt.... på hodet og baken ut døra!

• Liker 2
Skrevet

Du klarer deg mye medre uten denne karen, med mindre du har tenkt å fortsette på denne galeien du nå holder på med.

Har han noen gang stått i et arbeid over tid?

Flyttet han sammen med deg uten å ha bodd for seg selv noen år?

Anonymous poster hash: 2fd4b...e3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...