Gjest Poirot Skrevet 5. juli 2004 #1 Skrevet 5. juli 2004 Er det bare jeg som ser på denne utrolig kule serien på TV3? Den morsomte/beste realityen jeg har sett i hele mitt liv, der lagene reiser jorden rundt for å løse oppgaver og siste lag fremme ryker ut. Så artig å se på hvordan de jobber under stress, i team og særlig når man har vært der de er.
Gjest 1111 Skrevet 5. juli 2004 #2 Skrevet 5. juli 2004 Jeg har sett den et par ganger og det er en av de bedre realityseriene jeg har sett.
Tusenfryd Skrevet 5. juli 2004 #3 Skrevet 5. juli 2004 Jeg ser den og håper så dypt og inderlig at team Guido snart blir rævkjørt rett ut av hele serien! Noe så usympatiske og usportslige skal man lete lenge etter! Jeg er fascinert av oppgavene og imponert over rottetempelet *iiiihhhh* og så er de to separerte så søte. Og Emily og Nancy som valgte elefanten for opplevelsens skyld. De er skjønne. Og tøffe.
Gjest Poirot Skrevet 5. juli 2004 #4 Skrevet 5. juli 2004 Og han utrolig søte advokaten.... Liker ikke Team G, men samtidig så har jeg litt sansen for folk som driter i hva andre synes. Men juks og bedrag er ikke ok (som når de sperret gaten). Moren og datteren liker jeg også, de virker så glade. Det jeg synes er litt morsomt, er at de tror at alle som sier "ja" kan engelsk og kan lese. De er nå i et land der det er ufattelig mange analfabeter, og de viser adresser på papir stadig vekk og tar det som en selvfølge at de kan lese. Sier litt om de store forskjellene her i verden.
MarianneE Skrevet 6. juli 2004 #5 Skrevet 6. juli 2004 Jeg synes det er kjempe morsomt og se på! Men mor&datter virker litt håpløse for mitt vedkommende, særlig mor. Morro med realityserier hvor de er nødt til og prestere noe annet enn og være innesperra i en bunkers og drikke seg fulle....
aline Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 Har sett kun èn episode, har liksom ikke fått med meg denne serien. Men den var stilig!! (hvilken dag var den på igjen?) så den siste episoden med rottene og elefantene, knall-serie! Når er den? Men, hvor lenge har den holdt på? hvor lenge varer den? er det noe sted hvor jeg kan lese mer om den? så jeg er litt mer innsatt i konseptet før neste episode?
Gjest lmari Skrevet 6. juli 2004 #7 Skrevet 6. juli 2004 Jeg også digger The Amazing Race!! ..... og vil mer enn gjerne bli kvitt Team Guido, ja...
Gjest Poirot Skrevet 11. juli 2004 #8 Skrevet 11. juli 2004 Går søndager 16.15 (for en idiotisk tid for et så kult program) Dumme dumme Nancy og Emily som "jukset" med vilje og dermed røyk ut siden Team Guido var så utrolig arrognate og overlegne at de trodde de kunne somle med vilje.
Tusenfryd Skrevet 11. juli 2004 #9 Skrevet 11. juli 2004 Jeg var så irritert at jeg hoppet! Det hadde vært såååååååååå deilig om de røk ut pga egen arroganse på den måten! Dumme damer - men for all del, de visste hva de gjorde.
Kelsey Skrevet 12. juli 2004 #11 Skrevet 12. juli 2004 The Amazing Race er et supert program! Ser nesten ikke på tv her i USA, men skrudde den på forrige mandag, og da var tilfeldigvis første episode av denne sesongens Amazing Race akkurat startet. Så nå vurderer jeg å holde meg hjemme hver mandag for å få med meg fortsettelesen :oops:
Gjest Poirot Skrevet 12. juli 2004 #12 Skrevet 12. juli 2004 Her viser de jo 2001-sesongen. Og nå som den er forflyttet til merkelig tidspunkt får de nok få seere og kjøper sikjert ikke inn andre sesonger. Æsj... Hadde den gått på NRK ville den nok hatt MANGE seere.
Tusenfryd Skrevet 18. juli 2004 #13 Skrevet 18. juli 2004 Er det da ikke mulig å bli kvitt "team Guido"? Tydeligvis ikke.
Gjest Poirot Skrevet 18. juli 2004 #14 Skrevet 18. juli 2004 Er det da ikke mulig å bli kvitt "team Guido"? Tydeligvis ikke. Jeg synes det er så utroooolig barnslig å konsekvent gå i like klær! Men de må sikkert starte lenge etter de andre neste gang *håper*
Lady Lovelylocks Skrevet 18. juli 2004 #15 Skrevet 18. juli 2004 Hvem gikk ut idag da? Glemmer alltid å se på.. Så kjedelig tidspunkt det blir sendt på.
Gjest Poirot Skrevet 18. juli 2004 #16 Skrevet 18. juli 2004 Hvem gikk ut idag da? Glemmer alltid å se på.. Så kjedelig tidspunkt det blir sendt på. Ingen gikk ut, Guido kom sist.
Tusenfryd Skrevet 19. juli 2004 #17 Skrevet 19. juli 2004 Guido har kommet sist - og fantastisk sist to ganger nå - likevel stiller de seg fullstendig uforstående til at de ikke skal vinne. Kevin og Drew (?) er morsomme når de krangler absolutt hele tiden. Av de som er igjen nå, heier jeg på Frank og Margaritha. De er søte.
Tusenfryd Skrevet 25. juli 2004 #18 Skrevet 25. juli 2004 SÅÅÅÅÅÅÅ urettferdig! Ble jo ikke kvitt Guido i dag heller, og det var bare tilfeldigheter. Stakkars Drew og Kevin.
Gjest Poirot Skrevet 25. juli 2004 #19 Skrevet 25. juli 2004 SÅÅÅÅÅÅÅ urettferdig! Ble jo ikke kvitt Guido i dag heller, og det var bare tilfeldigheter. Stakkars Drew og Kevin. *banker hodet i veggen* De har alltid flaks, de. Alltid!!!
Gjest Poirot Skrevet 8. august 2004 #20 Skrevet 8. august 2004 NEEEIIII!!! Jeg glemte å se finalen. Hva skjedde og hvem van`t?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå