AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Jeg tenkte jeg skulle prøve å få med meg samboeren min til parterapi. Vi har veldig dårlig kommunikasjon. Men jeg hørte at det er vanskelig å komme inn noe sted når vi ikke har barn..? Hvis det er feil, hvor tar man kontakt for parterapi? Jeg har bare hørt om familievernkontoret, men det er kanskje mer for de med barn? Anonymous poster hash: 6dcc0...a98
Gjest C'est la vie:) Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Det er ikke vanskelig å komme inn uten barn. Parterapi finnes også for de som ikke har barn. Link på eksempel i Oslo (evt ring og hør om bedrift i annen by): http://www.parterapeut.no/pamelding/
stortsettglad Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Familievernkontoret er for familier på to også
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Takk så mye for svar :-) da skal jeg få sjekka ut og bestilt en time til oss.Anonymous poster hash: 6dcc0...a98
Gjest C'est la vie:) Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Takk så mye for svar :-) da skal jeg få sjekka ut og bestilt en time til oss.Anonymous poster hash: 6dcc0...a98
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 Lykke til! Håper dere finner ut av det Takk skal du ha :D Det håper jeg også, jeg gir meg ihvertfall ikke før alt er prøvd! Anonymous poster hash: 6dcc0...a98
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #8 Skrevet 29. august 2014 Hvor lenge har dere vært sammen ? Snart 4 år. Anonymous poster hash: 6dcc0...a98
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #9 Skrevet 30. august 2014 Jeg tenkte jeg skulle prøve å få med meg samboeren min til parterapi. Vi har veldig dårlig kommunikasjon. Men jeg hørte at det er vanskelig å komme inn noe sted når vi ikke har barn..? Hvis det er feil, hvor tar man kontakt for parterapi? Jeg har bare hørt om familievernkontoret, men det er kanskje mer for de med barn? Anonymous poster hash: 6dcc0...a98 Familievernkontorene i alle kommuner er et godt lavterskeltilbud til alle par som vil lære mer om hvordan de kan kommunisere på en måte som begge kan leve med. Mange bestiller time fordi de tenker å være tidlig ute og vil forebygge. Veldig ufarlig og veldig, veldig nyttig!Anonymous poster hash: 498d5...42c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå