Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hva irriterer deg akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen ting akkurat nå - det er jo bare helt utrolig

Skrevet

at jeg er her (på jobb) at jeg er så trøtt fordi jeg ikke fikk sove i går og Mannen (litt) :-?

Skrevet

:danse: ikkeno!!! :sjarmor:

har dagen idag, så er det toget rett hjem til Tønsberg å ta langhelg hime hos ho mor!!! DEILIG DET!!!

Irriterer meg bittelitt at jeg egentlig skal flytte kontor idag men er bittelitt giddalaus så jeg kanskje tror at jeg ikke får gjort det fordi jeg er så lat nå i disse sommer(?)tider..... men det irriterer meg egentlig ikke så mye da!!

forresten: :heiajente: Hellu! :sjarmor:

Skrevet
Sola

HVA?! Har du sol?

DET irriterer meg... :-?

Skrevet

At det enda er tre arbeidsdager før jeg begynner ferien... :-?

Gjest LoisLane
Skrevet

At jeg ikke klarer å trimme noe særlig.

Skrevet
At jeg ikke klarer å trimme noe særlig.

Det og... :roll:

Skrevet

Det og... :roll:

:danse: det gjør jeeeg, trallalalalala!!! :tunge1:

gikk tre kvarter rask gange slak oppoverbakke i går + 20 min pilates + 10 push ups på tærne!!! :sjarmor::tunge1:

Er på tredje uka med gode treningsrutiner!! :sjarmor:

Men akkurat der er vi jo inne på noe som faktisk irriterer meg litt da.... JEG VIL JO BLI SLANK OG LEKKER!!!! men vekta går bare opp, og selv om jeg SER strammere ut og magen begynner å bli ganske stilig... så blir jeg i cm også bare større.... :-( rimelig irriterende!!!

men men, blir jo formfull, fast og lekker da ihvertfall!! :ler:

Skrevet

:danse: det gjør jeeeg, trallalalalala!!! :tunge1:

gikk tre kvarter rask gange slak oppoverbakke i går + 20 min pilates + 10 push ups på tærne!!! :sjarmor::tunge1:

Er på tredje uka med gode treningsrutiner!! :sjarmor:

Men akkurat der er vi jo inne på noe som faktisk irriterer meg litt da.... JEG VIL JO BLI SLANK OG LEKKER!!!! men vekta går bare opp, og selv om jeg SER strammere ut og magen begynner å bli ganske stilig... så blir jeg i cm også bare større.... :-( rimelig irriterende!!!

men men, blir jo formfull, fast og lekker da ihvertfall!! :ler:

Nå irritere det meg at aline er så flink.... :-?

(neida - du er innmari flink!!! *skryte*)

Gjest Lilleulv
Skrevet
At jeg har kraftig influensa!!!! :(

Tviler på du har influensa nå for å si det sånn. Det kommer bare influensa til norge en gang i året (kalt influensa-epidemi), og alltid på vinteren. Etter man har hatt denne, kan man ikke få influensa igjen før neste vinter da det kommer et annet influensavirus :-?

Skrevet

Irriterer meg over den totalt udugelige og rotete sjefen min, samt en kollega som tror han er det dyktigste vi noen gang har opplevd :evil: (og tro meg - det er han IKKE).

Veldig frustert over at når jeg endelig har fått meg en kjæreste som jeg trives sååå godt sammen med og bare vil være sammen med hele tiden, så er det såpass avstand mellom oss at vi ses altfor sjelden :-( . Litt irriterende også at når han endelig kommer hit til helga, så skal jeg ha mensen. Bra timing!

Skrevet
En medbruker :-?

...nysgjerrig...

Annonse
Skrevet
:sjarmor:

Tar selvkritikk

*kysser Trøffelen alle steder jeg kommer til* :kyss: :kysse:

Gjest Anonymous
Skrevet

*kysser Trøffelen alle steder jeg kommer til* :kyss: :kysse:

*prøver febrilsk å få av seg rustningen* :sjarmor:

Skrevet

Det gikk jo fort igjen da... :roll:

Gjest Dodgy Lady
Skrevet
At jeg har kraftig influensa!!!! :(

:Nikke: Me too!

Jeg kaller det influensa uansett, jeg... Sådeså Lilleulv!

Dessuten irriterer det meg grenseløst at TV2 sender 6,5 timer med Tour De France. Er det mulig?!? Jeg hadde gleda meg til å spise frukost og se Home and Away. Jaja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...