Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hva irriterer deg akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg våknet sååå tidlig når jeg kunne sovet et par timer til

Skrevet

At jeg har vondt i tanna.......... :evil:

Skrevet

At Mannen trengte bilen i dag så jeg måtte sykle og at det begynte å regne mens jeg sykla

Skrevet

:trøste: Dakar Suzy!!! :trøste:

Men TENK så skrek... eh.. sprek!! du ble da!!! :wink:

idag irriterer jeg meg fremdeles over samme arb.kollega, han starter tåperiet sitt tidlig!! MÅ få flytta i dag, senest i morgen!! VEKK-VEKK-VEKK fra dum arb.kollega!!

Irriterer meg at jeg bare går opp og opp og opp i vekt og size, skulle tro jeg var gravid jo!!! men siden det er ca ett halvt år siden sist jeg hadde sex..... :evil: ... så måtte det vært jomfru-fødsel isåtilfelle!! :roll:

Men, prøver (på tross av mine pre-menstruelle vibber) å innse at jeg da er og blir en lekkert, formfull kvinne som har sexy runde former.... :klø: :briller: men det funker ikke helt da...

Skrevet

DØH! Du er jo sexy allerede aline - kom ikke her!

Prøver å tenke på hvor sprek jeg skal bli ja... men det var ikke så lett i nordavind og regn (dægger'n så sur jeg var... :oops: )

Skrevet
DØH! Du er jo sexy allerede aline - kom ikke her!

Prøver å tenke på hvor sprek jeg skal bli ja... men det var ikke så lett i nordavind og regn (dægger'n så sur jeg var... :oops: )

Det er delte meninger på første område..

skjønner godt at du var sur da, jeg holdt på å pingle ut fra å gå hjem i går pga at det regnet litt og var rimelit utrygt vær..... men, holdt ut og marsjerte hjem, i regn, med miniliten paraply som akkurat dekker hodet og skuldrene..... tempoet ble raskere da, en når det er pent vær og deilig å spasere!!!

Må se det positive i det altså!! :sjarmor:

Skrevet

Nesten ingenting... Du store :o

Skrevet

At det selvfølgelig skal regne når jeg endelig har en fridag, og jeg hadde planlagt en lang sykkeltur som jeg ikke kommer til å gjennomføre fordi jeg er en godværssyklist...

Skrevet

Nabo-hunden som står og bjeffer!

Og så NÅ som jeg endelig skal finne senga... :-x

Irriterer meg også over at jeg ikke fikk rotet meg til å legge meg straks jeg kom hjem fra nattevakt... :-x (men hadde så mye jeg måtte ordne på veg hjem, og etter at jeg kom hjem...).

Skrevet

Ar tannlegetimen måtte avlyses pga av tannlegen hadde sykt barn,jeg har så vooooooooooooooondt :evil:

Skrevet

At jeg nesten har vondt i magen av latter... :ler:

Annonse
Skrevet

At noen er slemme mot tirgern!

Skrevet
At noen er slemme mot tirgern!

Snille Bille - irriterer meg ikke altså

Skrevet

:frustrert: at jeg blir KASTET UT HELE JÆV.... TIDEN!!! OG BARE FRA KG!!!

får opp en sånn dum boks som sier at det har oppstått en feil og at programmet ikke svarer.... og om jeg vil sende klage eller ikke... :roll::frustrert:

det er bare på KG da... prøver å slette både cookies og temp.filer jeg, men ingenting hjelper jo!!!

Skrevet

at tiden går så utrolig treigt når jeg er på jobb og så utrolig fort når jeg har fri!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...