Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hva irriterer deg akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet
folk

igjen?

Jeg irriterer meg over:

- at mullah krekar fortsatt er i norge.

- innvandringspolikken i norge

- alt ved å reise kollektivt er irriterende

- sommerværet i år

- økonomien min... At jeg aldri kan være i pluss

- at mennesker trenger så mye søvn. Jeg har så mye å gjøre, men jeg sover jo bort så mye tid (7-8 timer hver natt er mye det)

- folk som ikke gidder å engasjere seg i NOE

- at jeg har bindingstid på netcom young talk. off!!!

Det var alt for denne gang :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

åå en ting til...

den j*** kirka midt på torget i kristiansand som spiller og bråker hver j**** time!! for et mas... går ikke an å høre seg selv tenke en gang mens den kirken holder på...

Gjest Poirot
Skrevet

igjen?

Bak det meste som skjer som irriterer meg er det som regel folk som har skylden.... Og jeg blir som regel sur pga ting som folk har gjort.

Skrevet

at jeg akkurat har leid meg en dårlig film som ikke er verd å se ferdig...det var den film-kvelden.. :evil:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå irriterer jeg meg så ufattelig mye over sambo!!!

K

Skrevet

Nå irriterer jeg meg over at jeg ikke får mp3 spilleren til å funke opp mot pcen!!! :evil:

Skrevet

At jeg spiste for mye til middag .. så jeg er alt for mett..

Skrevet

Irriterer meg over at jeg får så røde øyne når jeg er trøtt/ har fått for lite søvn, og at "cleareyes" ikke er lurt å bruke. :sur:

Gjest Lilleulv
Skrevet

At folk faktisk går i butikken og kjøper singelen "standing tall", og egentlig oxo resten av de låtene som ligger på topp 20-lista... :o Jeg forstår meg ikke på topp20 lista. Når det først hender at jeg liker en kommers typisk hit-låt har jeg jo rukket å bli kjempelei sangen lenge før den havner på topp20!! Er befolkningen i norge sånn velkommen-etter folk med dårlig musikksmak tro? :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Irritere meg grønn at jeg straks er tom for røyk...

En igjen, finnes ikke trøtt, og kommer meg ikke

til butikk før etter 12 i morra!!!

Jesus!!! Hva skal jeg røyke på da, mener dere????

Gjest baby-E
Skrevet

at jeg sa ja til å jobbe i natt...

Skrevet

irriterer meg over kameraten til sønnen min som enda ikke har fyllt 18, men som likefullt er ute og kjører i fylla i natt. :evil:

Og over at jeg ikke har ringt politiet :evil: :evil:

Skrevet

At jeg atter en gang ikke har kommet meg i seng...

Skrevet

At jeg ikke har mer ferie.

Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg irriterer meg over noe akkurat nå...

Det eneste måtte være klesvaska som henger til tørk utover hele stua.. Kom hjem fra ferie i forrigårs og hadde endel å vaske. Tror det er tørt nå, men jeg gidder ikke rydde...

Gjest Lilleulv
Skrevet

Norvegia-reklamen. "du får vente til frædda". Jeg skal girei fredag jeg, hadde jeg sagt oxo hadde jeg slengt hu kjerringa der på kjøkkenbenken :wink:

Provoserende reklame jaffal!

Skrevet
Jeg skal girei fredag jeg, hadde jeg sagt oxo hadde jeg slengt hu kjerringa der på kjøkkenbenken  :wink:  

:hoho::hoho::hoho:

Gjest Fighter
Skrevet

At mannen min er syk. Er ikke irritert på han, men vil jo at han skal være frisk. :evil: Teite forkjølelse!

Gjest agurk
Skrevet

Det irritere meg at jeg ikke finner mobilen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...