Gjest Aurélie Skrevet 8. mai 2005 #723 Skrevet 8. mai 2005 At jeg ikke har nok ris igjen til tilbehør til middag.
Gjest Mystisk Skrevet 8. mai 2005 #727 Skrevet 8. mai 2005 At en drittsekk nettopp såra meg. og jeg er irritert for at han såra deg!
Gjest Gjestinne Skrevet 8. mai 2005 #728 Skrevet 8. mai 2005 At moderatorer på KG tolker KG-regler i hytt og pine for å kvitte seg med brysomme diskusjoner som faktisk er interessante, men i neste øyeblikk tolkes regelverket hlelt annerledes slik at andre innlegg blir stående. Urettferdig praksis!
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #730 Skrevet 9. mai 2005 At det er en sky foran sola... nei, det var sola igjen! 8) Da irriterer det meg forsatt at en drittsekk såra meg igår. :-x Du er nå søt, Mystisk!
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #731 Skrevet 9. mai 2005 At det er en sky foran sola... nei, det var sola igjen! 8) Da irriterer det meg forsatt at en drittsekk såra meg igår. :-x Du er nå søt, Mystisk! Freckles, det er alt for mange av slike drittsekker her i verden!
Morea Skrevet 9. mai 2005 #732 Skrevet 9. mai 2005 Kjærester er av og til jævlig irriterende (les: sur som ei potte, uten grunn). Jeg blir ikke ofte sint, men i dag... :evil:
Ciara Skrevet 9. mai 2005 #733 Skrevet 9. mai 2005 I dag er jeg irritert for at jeg må sitte inne og skrive oppgave når det er fint vær ute... *sukk*
Gjest SumoBryter Skrevet 9. mai 2005 #735 Skrevet 9. mai 2005 At nøklene mine er fremdeles borte, at jeg ikke finner noen synsk person som kan hjelpe meg å finne de....
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2005 #736 Skrevet 9. mai 2005 At jeg satt og koste meg alene hjemme med musikk på full guffe og plutselig BANKBANKBANK på døra stårmamman min og skriker SÅ HØY MUSIKK jeg tror jeg har hjertet i halsen, nei det hoppet opp i hjernen min faen jeg griner snart jeg fikk hvondt i hjertetnn
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2005 #738 Skrevet 9. mai 2005 Huff... for tiden er det svigermoren min...
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2005 #739 Skrevet 9. mai 2005 Går det bra, Spidey? Det går bedre nå selv om jeg fikk sjokk oghar vondt i puppene nå jeg får alltid vondt i puppene når jeg støkker ikke fordi jeg hopper så de flyr men langt inni de nesten ut til ryggeen, au jeg har bvondt i ryuggen også nå og skjelver fydsj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå