Celle Skrevet 21. november 2004 #601 Skrevet 21. november 2004 Jeg er irritert over den tette nesa mi og de dumme dottene jeg har i ørene som gjør at det høres ut som jeg befinner meg under vann! PS! Til deg som sliter med WinMx osv: Sjekk ut Direct Connect!
Anglofil Skrevet 21. november 2004 #602 Skrevet 21. november 2004 Jeg er irritert over den tette nesa mi og de dumme dottene jeg har i ørene som gjør at det høres ut som jeg befinner meg under vann! PS! Til deg som sliter med WinMx osv: Sjekk ut Direct Connect! Sliter ikke med WinMx, er strålende fornøyd, bare ikke så lett å finne ting du skal ha alltid. Men takk for tipset! Mvh Yvonne
mrs williams Skrevet 21. november 2004 #603 Skrevet 21. november 2004 de fem små hvite sårene jeg har nederst inne i munnen min...au
Kristin S Skrevet 22. november 2004 #604 Skrevet 22. november 2004 Det mest irriterende nå er at det er kommet så vanvittig mye snø!!! Greit med litt, men det er jo omtrent umulig å kjøre bil! Sklir jo alle veier!! Og veien opp til jobben er så bratt at der kommer jeg meg vel aldri opp...HMMM. Det gjenstår å se!!
Gjest Ninakanin Skrevet 22. november 2004 #605 Skrevet 22. november 2004 at jeg sitter og spiser snop når jeg liksom skal ned i vekt
Ylajali Skrevet 23. november 2004 #606 Skrevet 23. november 2004 at samboeren måtte i møte på jobb, sånn at vi kanskje ikke rekker å dra på hockeykampen i Asker som jeg har gleda meg til i to måneder.
Gjest Cerise Skrevet 23. november 2004 #607 Skrevet 23. november 2004 at jeg har sosa vekk hele dagen, når jeg egentlig har en oppgave å skrive *sukk* kunne vært ferdig for lenge siden, og ligget godt innpakti et teppe på sofaen! I tillegg irriterer det meg at jeg er litt småforkjøla og slapp. Så det så
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #608 Skrevet 23. november 2004 Jeg er igrunnen irritert over at så mange her på forumet skal være så inni hælvette moralsk. Spør man/skriver man om en ting kan man være sikker på at man blir fordømt av noe annet en har nevnt i ei bisetning. Tenk over det dere!!
Anglofil Skrevet 23. november 2004 #609 Skrevet 23. november 2004 Irritert over at vi skal ha nynorsk-eksamen på torsdag :-( Mvh Yvonne
Gjest Lykke Skrevet 23. november 2004 #610 Skrevet 23. november 2004 -kjekkasen -meg selv -og duste legen..
Gjest Lilleulv Skrevet 23. november 2004 #611 Skrevet 23. november 2004 Jeg irriterer meg stadig over hvor sakte folk kjører i Kristiansand, og også over hvorfor det ikke strøs her når det bare er glattis over alt :-?
^me^ Skrevet 24. november 2004 #612 Skrevet 24. november 2004 det irriterer meg at jeg vil ha after eight og det regner og er glatt ute og jeg ikke orker og gå ned til butikken ute i dette været. og at jeg burde ta og melde meg på prevantist examen i 3 fag..og at jeg ikke kunne betale examen som var nettopp..da kunne jeg få examen 200 kr billigere! at jeg ikke vet hva jeg skal gå inn på for og bli dyre pleier..har 3 års utdanning på videregående.. at jeg ikke har fått somlet meg til og ta lappen enda..er ferdig med alt..bare teori og oppkjøring igjen.. at det er surt vær ute..regner og er is over alt!klink is ute!og MASSE VANN! at katten min kansje er syk og må til dyrlegen med henne. at jeg ikke har penger til dyrlegen.. at jeg har 5 pakkesanger igjen til jul, skulle så gjerne blitt ferdig med det.. 2 av pakkesangene har jeg ikke aning på hva jeg skal kjøpe! at jeg skulle bare hatt noen innlegg til så blir jeg superaktiv bruker. at jeg ikke har fått i meg skikkelig mat i meg i dag..bare tullemat..
Mamma1 Skrevet 25. november 2004 #614 Skrevet 25. november 2004 at jeg ikke leser til eksamen, klarer ikke konse...
pusla Skrevet 25. november 2004 #615 Skrevet 25. november 2004 At mannfolk bare byr på problemer og kvaler. Og at jeg er syk enda.
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #616 Skrevet 26. november 2004 jeg er ikke irritert. jeg er klin forbanna. etter å ha inngått en muntlig bindende avtale om huskjøp selger idioten huset til noen andre for kr 200.000 mer. men en ting som gleder meg veldig er at vi har lydopptak av den bindende avtalen, pluss advokat. Ha.
KalloRilla Skrevet 29. november 2004 #617 Skrevet 29. november 2004 At jeg tenkte på "slavepinnen" for første gang i dag, for 5 minutter siden, og nå vil ikke tanken ut av hodet igjen...
LilleMy Skrevet 30. november 2004 #618 Skrevet 30. november 2004 Irriterer meg grønn over den forbannede hosten. Og at leppene min er tørre.
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #619 Skrevet 30. november 2004 Jeg irriterer meg over en sur og barnslig samboer :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå