Gå til innhold

Hva irriterer deg akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At tiden frem til lunsj går så forferdelig saaaaaakte..

Rumle rumle rumle.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det er dugg/kondens på det ene stuevinduet her og ikke det andre.... Hvorfor?

Gjest Anonymous
Skrevet

at det trekker fra alle vinduene på kontoret mitt. Jeg fryyyyyyyyyser!!! :-(

Skrevet

At jeg egentlig ikke skal sitte her, men at jeg må gjøre litt huselige ting

Skrevet

:trøste: KOLEGER( ikke sjef) som bryr seg med hvorfor andre e sykmeldt og ikke tro på at deer er det :sur:

:evil:

Skrevet

Kolleger og sjefar som ikkje heilt har forstått kva jobben deira inneber, og kvar skiljet mellom jobb og privat går...

Skrevet

Kolleger som skravler voldsomt høyt om utrolig uinteressante ting, selv etter at vi har bedt dem om å gå et annet sted å skravle..

Vi prøver faktisk å konsentrere oss her! :evil:

:ler:

Skrevet

Innpåslitne duster.

Og folk som gjerne kunne vært mer innpåslitne.

Skrevet

"Loveboat"-tilstander?? :P

At jeg har to timer til neste forelesning, og sjansen for at jeg gjør noe vetigt i løpet av de to timene = null! Altså 2 timer complete waste!

Skrevet

At jeg enda ikke har kommet meg ut av dataverden og ned på badet!!

Skrevet

En type jeg ikke er helt sikker på om jeg har draget på, om det bare blir med sexen eller om det blir noe mer av det..Utrolig irriterende...

Skrevet

At Visse Familie medlemmer SUCKS BIIIIIIG TIME :kjempesinna:

Skrevet

Jeg hater jul. hater mainstream. hater sure og gærne gamlinger (men de forsvinner ganske snart uansett). hater pudler (særlig kongetypen). hater jehovas vitnere og andre fundamentalister. hater kjøttmarkedet. hater alle slankekurer (få heller den #€&%¤ ræva ut og tren og meng oftere blant grønnsaksdisken). hater xbox. hater fulle folk. hater inkompetente spesialister som ikke innrømmer sin inkompetanse. hater menn i dress med vannskjemmet legohår som påstår at de er ærlige. hater nybakte mødre som tror de eier fortauet og rydder folk av veien med sin tanks av et barnevogn (neste gang sparker jeg den ut i veien). hater folk som ikke skjønner at stengetid betyr nettopp stengetid. hater folk som påstår at Idol-kurt og slike typer er sunnere enn Dream Theater, Symphony X, Stratovarius etc. hater folk som påstår at de er seg selv men som ser og oppfører seg nøyaktig som alle andre (eneste som skiller dem er utseendet i trynet).

Skrevet

At den ene stortåneglen min er inngrodd :grine:

Skrevet

*At jeg må vente på nye Gilmore Girls episoder helt til våren!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
*At jeg må vente på nye Gilmore Girls episoder helt til våren!

Neinei, bare å laste dem ned!

Jeg sovna kl 5 inatt, og er steintrøtt og i dårlig form :evil:

Skrevet

Neinei, bare å laste dem ned!

Jeg sovna kl 5 inatt, og er steintrøtt og i dårlig form :evil:

Med Kaaza tar det for lang tid, det har jeg ikke tid til og på WinMx så får man sjelden tak i nye episoder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...