Sita Skrevet 8. juli 2004 #41 Skrevet 8. juli 2004 At det er spådd regn i helga, akkurat som om vi ikke har fått nok liksom!!!! :cry:
Gjest Dazed Skrevet 8. juli 2004 #44 Skrevet 8. juli 2004 At eksen er dramaqueen og krever unnskyldning for absolutt alt
Tigerlily Skrevet 8. juli 2004 #45 Skrevet 8. juli 2004 -at jeg er überforkjølt, har soppinfeksjon og er nettopp ferdig med en urinveisinfeksjon -at det er fint vær ute som jeg ikke får nytt etter 10 dager i pisseregn i danmark -at sambo tar penger fra lommeboken min som et "lån" til lønsjmat i stedet for å smøre seg mat før han går - og ikke minst nekter på at han har gjort det før :evil: verden er seriøst jævlig for tiden. hrmf
Alterna Skrevet 8. juli 2004 #46 Skrevet 8. juli 2004 At jeg gikk glipp av kveldens NIP/TUCK på tv3...... Noen som vet når den episoden går i reprise?
Hedda84 Skrevet 9. juli 2004 #48 Skrevet 9. juli 2004 Jeg er irriter over: *at det klør sånn på leggen *at jeg ikke har kommet meg i seng selv om jeg er trøtt *hvor har finværet blitt av i år? *hvorfor ikke flere har avbestilt sydenturen sin når jeg har ferie
KalloRilla Skrevet 9. juli 2004 #49 Skrevet 9. juli 2004 At det regner bøtter utenfor vinduet her, ønsker meg SOL og SOMMER :veldigsur: :veldigsur:
Gjest Fighter Skrevet 9. juli 2004 #51 Skrevet 9. juli 2004 At jeg er tett i nes og at det ikke er sol ute.
Ibenholt Skrevet 9. juli 2004 #54 Skrevet 9. juli 2004 Hvor i alle dager har det blitt av SOLEN OG VARMEN!!? :evil:
Gjest tusjen Skrevet 9. juli 2004 #55 Skrevet 9. juli 2004 Jeg er såååå irritert for at jeg sitter her enda.. Er det mulig :o ... Tiden bare gikk liksom.. tusjen som SKAL logge seg ut nå..
LilleBille Skrevet 9. juli 2004 #57 Skrevet 9. juli 2004 At jeg er sulten og ikke gidder å gå og lage mat
Diaz Skrevet 9. juli 2004 #58 Skrevet 9. juli 2004 At jeg nok en gang har forspist meg på moreller :oops:
Gjest gjesten Skrevet 9. juli 2004 #60 Skrevet 9. juli 2004 Jeg er forresten også irritert på meg selv for at jeg ikke dro på "Black eyed peas"-konserten... :-x Darlingen ringte meg..han står ikke så langt fra scenen, jeg kunne høre at konserten var bra!.... "where is the love,..where is the love..." (sparte 470kr på dagspass...men likevel.. :-( ) Clea DET hadde jeg vært glad for jeg. makan til møkkamusikk skal man lete lenge etter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå