Gå til innhold

Hva irriterer deg akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det er så lenge til helgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg spiste alt for mye litt for sent på kvelden :roll: men det var jo bare SÅÅÅ godt :oops:

Skrevet

:sur: jeg får ikke sove

:sur: den siste sangen jeg hørte var av Bettan, og den vil ikke bort!

:sur: den religiøse naboen som stadig vekk forsøker å presse på oss råtten frukt, brukte sko og klær, bibelvers og annen faenskap

:sur: lenge til lønning

Skrevet

At tiden går så innmari sakte nå :Gjesp:

Skrevet

At jeg har begynt å misstrives mer i jobben min :(

Skrevet

At det snart er leggetid, og at jeg ikke får spilt sims2 pga et hersens grafikkort.

Skrevet

At "dumme" vaskedamen er på kjøkkenet akkurat nå når jeg er SÅ sulten og kaffetørst.... :evil:

Skrevet

at folk melder avbud i det en er på vei ut døra

Skrevet

akkurat nå er jeg kjempeirritert på alle som ikke skjønner at det er jeg som har svaret. :roll:

Skrevet

jeg fann DEEEEEEEEEN RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKULE buksa på loftet, fra min tante eller noe.. SKIKKELIG stili! Men selvsagt er den for trang oppi.. Typisk. Men jeg har den på meg alikevel.. (hihi.)

Skrevet

At loverboy ikke ser ut til å dukke opp i natt. Tyyypisk asså! :evil: Jeg vil, vil , VIL osv...

Skrevet

NÅ!!!! jeg laster ned den kulkule filmen zoolander, hadde 300.000 kb av 700.000 og den hadde stått på i 2 døgn, og nå var jeg en DRITTFJOLLE og trykket ved et uhell på cancel all downloads! ARRGH! Nå er det liksom bare 13 timer igjen wu-hu :kjempesinna:

Skrevet

Det irriterer meg at ingen av mine venner hjemme ringte for å fortelle meg at vår felles venn var døden nær og havnet på sykehus.

Skrevet

At jeg vil så mange ting, men ikke får gjort noen av dem

• 1 måned senere...
Skrevet

Naboens hund!! :-x

Skal den stå og gneldre i hele natt, eller.... :evil:

Skrevet

Arbeidsfolka utenfor her - serverer dem en kanne med kaffe og :sove:piller snart. Se dem :sove: en etter en hadde vært stille og rolig det :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...