AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Jeg endret brudekjole i siste liten. Og brudebuketten er låst. Blir det fullstendig stilkræsj med hvite liljer til en tradisjonell san patrick brudekjole? http://www.hellobridals.com/san-patrick-ensenada-bridal-1550.html Anonymous poster hash: e5d14...79f
melatonin Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Hvorfro skulle det være kræsj? synes det høres fint ut jeg. Nydelig kjole forresten!!
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Liljene er jo ganske stilrene. Og jeg kan ikke si det samme om kjolen. Det mest vanlige er vel roser e.l til en slik type kjole? Anonymous poster hash: e5d14...79f
Emas Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Det var en nydelig kjole! Etter min smak blir heilt kvit blomsterbukett, viss det var det du tenkte, litt for mykje kvitt..
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Det var en nydelig kjole! Etter min smak blir heilt kvit blomsterbukett, viss det var det du tenkte, litt for mykje kvitt..
Gjest Anubiel Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 Helt seriøst har jeg aldri en gang tenkt tanken på om en bukett passer kjolens linjer eller ikke. Jeg bør kanskje jobbe litt mer med bridezilla-holdningen min. Jeg har kun lagt merke til buketten der den har vært fin i seg selv, stygg i seg selv eller ikke har passet brudens kropp, f.eks. svææææær hengende bukett til knøttliten person.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #7 Skrevet 29. august 2014 Helt seriøst har jeg aldri en gang tenkt tanken på om en bukett passer kjolens linjer eller ikke. Jeg bør kanskje jobbe litt mer med bridezilla-holdningen min. Jeg har kun lagt merke til buketten der den har vært fin i seg selv, stygg i seg selv eller ikke har passet brudens kropp, f.eks. svææææær hengende bukett til knøttliten person.
Gjest C'est la vie:) Skrevet 29. august 2014 #8 Skrevet 29. august 2014 Jeg har fått anbefalt farge i buketten, slik at det ikke blir for hvitt. Grønne blader i buketter kan være nok til at den blir mer livlig Kjolen var vakker og hvite liljer er min favorittblomst. Kjør på!
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #9 Skrevet 29. august 2014 Jeg har fått anbefalt farge i buketten, slik at det ikke blir for hvitt. Grønne blader i buketter kan være nok til at den blir mer livlig Kjolen var vakker og hvite liljer er min favorittblomst. Kjør på!
Gjest Anubiel Skrevet 29. august 2014 #10 Skrevet 29. august 2014 Det kan vel ha en sammenheng med at dersom en brud liker det stilrene. Så er både kjole og blomster deretter. Det samme med den romantiske stilen. Det er derfor jeg føler litt på om jeg kræsjer to fullstendig ulike stiler. Anonymous poster hash: e5d14...79f
Gjest C'est la vie:) Skrevet 29. august 2014 #11 Skrevet 29. august 2014 Det er for sent å ombestemme seg nå uansett. Jeg elsker liljer, så jeg håper det blir pent. Anonymous poster hash: e5d14...79f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #12 Skrevet 29. august 2014 Tusen takk alle sammen!! Jeg har klipt og limt litt, for å få et inntrykk. Og det ser ikke så verst ut Anonymous poster hash: e5d14...79f
Liljo Skrevet 29. august 2014 #13 Skrevet 29. august 2014 Kjolen var smashing, og linjer er nydelige, så jeg er sikker på at det blir kjempefint jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå