Gå til innhold

Hvite liljer og San patrick brudekjole

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfro skulle det være kræsj? synes det høres fint ut jeg. Nydelig kjole forresten!!

Skrevet

Liljene er jo ganske stilrene. Og jeg kan ikke si det samme om kjolen. Det mest vanlige er vel roser e.l til en slik type kjole?

Anonymous poster hash: e5d14...79f
Skrevet

Det var en nydelig kjole! Etter min smak blir heilt kvit blomsterbukett, viss det var det du tenkte, litt for mykje kvitt..

Skrevet

Det var en nydelig kjole! Etter min smak blir heilt kvit blomsterbukett, viss det var det du tenkte, litt for mykje kvitt..

Gjest Anubiel
Skrevet

Helt seriøst har jeg aldri en gang tenkt tanken på om en bukett passer kjolens linjer eller ikke. Jeg bør kanskje jobbe litt mer med bridezilla-holdningen min.

Jeg har kun lagt merke til buketten der den har vært fin i seg selv, stygg i seg selv eller ikke har passet brudens kropp, f.eks. svææææær hengende bukett til knøttliten person.

Skrevet

Helt seriøst har jeg aldri en gang tenkt tanken på om en bukett passer kjolens linjer eller ikke. Jeg bør kanskje jobbe litt mer med bridezilla-holdningen min.

Jeg har kun lagt merke til buketten der den har vært fin i seg selv, stygg i seg selv eller ikke har passet brudens kropp, f.eks. svææææær hengende bukett til knøttliten person.

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Jeg har fått anbefalt farge i buketten, slik at det ikke blir for hvitt. Grønne blader i buketter kan være nok til at den blir mer livlig :) Kjolen var vakker og hvite liljer er min favorittblomst. Kjør på! :)

Skrevet

Jeg har fått anbefalt farge i buketten, slik at det ikke blir for hvitt. Grønne blader i buketter kan være nok til at den blir mer livlig :) Kjolen var vakker og hvite liljer er min favorittblomst. Kjør på! :)

Gjest Anubiel
Skrevet

Det kan vel ha en sammenheng med at dersom en brud liker det stilrene. Så er både kjole og blomster deretter. Det samme med den romantiske stilen. Det er derfor jeg føler litt på om jeg kræsjer to fullstendig ulike stiler.

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Det er for sent å ombestemme seg nå uansett. Jeg elsker liljer, så jeg håper det blir pent.

Skrevet

Tusen takk alle sammen!! :)

Jeg har klipt og limt litt, for å få et inntrykk. Og det ser ikke så verst ut :rodmer:

Skrevet

Kjolen var smashing, og linjer er nydelige, så jeg er sikker på at det blir kjempefint jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...