AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Hei,jeg er 27 år , jente og i et forhold. Jeg sliter veldig med dårlig selvfølelse men har begynt å ta grep og jobbe meg gjennom det. Dessverre er det slik at det har vært slik så lenge at det er ikke gjort over natta å endre på det. I kveld er vi invitert til en kompis av samboeren min. Vi pluss to andre par, som jeg ikke kjenner eller Har vært med før. På jobb er vi midt i stort prosjekt så blir lange dager med mye informasjon som gjør at jeg blir sliten. I tillegg har jeg noen utfordringer med helsa som gjør at jeg ikke føler meg så veldig attraktiv. Jeg har ikke lyst til å dra i kveld pga de andre jentene er 23-24 år. Tynne og bra kropper og sprudlende. Jeg føler meg som tante deres i forhold og ikke minst dette med selvfølelsen. Er det noen råd om hvordan man kan føle seg bra nok i slike settinger? Er redd for at samboeren min ikke synes jeg er noe fin sammenlignet med de, og jeg tenker at han nøyer seg med meg og Slike destruktive tanker Er jo bare tullete. Kan ikke unngå andre mennesker resten av livet, var fordi de er penere enn meg, tynnere og alt. Jeg er meg selv og jeg er god nok. Ikke sant? Anonymous poster hash: b977b...b32
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Du er like verdifull som de jentene, ikke noe bedre eller dårligere. Vi mennesker alle like mye verdt. Klarer du å kjenne på din verdi inni deg? Prøv. se deg i speilet å si jeg er vakker, klok og ei fantastisk bra kvinne med mye å by på! Fuck de som ikke ser det, det er demmers tap;)Anonymous poster hash: cdaf3...fb1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Bare fordi du er annerledes enn disse to jentene, så betyr ikke det at de er bedre enn deg. Det er ikke sånn at sprudlende og tynn er 'fasiten' og alt annet er feil.Anonymous poster hash: 52b28...b13
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 En del av jobben er å faktisk utsette seg selv for sånne ubehagelige situasjoner! Du er like god som disse jentene! Reis og kos deg selv om du er sliten. Høres også ut som du ikke har så høye tanker om kjæresten din om du ikke tror han klarer å skille et pent ytre fra en god personlighet. Anonymous poster hash: 9152f...6e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå