AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Jeg gikk fra samboeren min for 9 mnd siden. Traff min nye kjæreste for 5 mnd siden, og vi ble kjapt kjærester. Vi er godt voksne. Min eks har siden bruddet sendt en sjelden sms om at han fortsatt elsker meg og savner meg. Jeg har ikke fortalt mye til min nye kjæreste om dette forholdet, og han har heller ikke spurt. Jeg har ikke nevnt sms`er jeg har fått. Hadde nylig bursdag og fikk blomster på døren av både kjæreste og eks. Bør/må jeg fortelle kjæresten om blomstene? Min tanke ved å ikke fortelle det er at det kan gjøre han sint eller usikker/sjalu (slik jeg var i mitt forrige forhold), og at han derfor aldri trenger å få vite om blomstene. Anonymous poster hash: 3f747...4b6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 TS her: Når jeg skrev at jeg ikke har fortalt min nye kjæreste om mitt forhold med eksen, mener jeg at vi ikke har snakket om detaljer fra forholdet. Kjæresten min vet selvsagt om eksen min, og at vi var samboere. Anonymous poster hash: 3f747...4b6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Hvis du ønsker å satse på forholdet til kjæresten din så får du se å smelle døra hardt igjen ovenfor exen! Ser ingen grunn til å fortelle hvis ikke du ønsker å såre. Anonymous poster hash: d5f37...677 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Jeg gikk fra samboeren min for 9 mnd siden. Traff min nye kjæreste for 5 mnd siden, og vi ble kjapt kjærester. Vi er godt voksne. Min eks har siden bruddet sendt en sjelden sms om at han fortsatt elsker meg og savner meg. Jeg har ikke fortalt mye til min nye kjæreste om dette forholdet, og han har heller ikke spurt. Jeg har ikke nevnt sms`er jeg har fått. Hadde nylig bursdag og fikk blomster på døren av både kjæreste og eks. Bør/må jeg fortelle kjæresten om blomstene? Min tanke ved å ikke fortelle det er at det kan gjøre han sint eller usikker/sjalu (slik jeg var i mitt forrige forhold), og at han derfor aldri trenger å få vite om blomstene. Anonymous poster hash: 3f747...4b6 Jeg ville ikke tatt imot gaver fra en eks Gi blomstene videre til en god nabo eller noen andre som ville blitt glad for dem, og gi eks beskjed om at gaver ikke ønskes. Evt send blomstene i retur Anonymous poster hash: e0a52...e6a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Jeg gikk fra samboeren min for 9 mnd siden. Traff min nye kjæreste for 5 mnd siden, og vi ble kjapt kjærester. Vi er godt voksne. Min eks har siden bruddet sendt en sjelden sms om at han fortsatt elsker meg og savner meg. Jeg har ikke fortalt mye til min nye kjæreste om dette forholdet, og han har heller ikke spurt. Jeg har ikke nevnt sms`er jeg har fått. Hadde nylig bursdag og fikk blomster på døren av både kjæreste og eks. Bør/må jeg fortelle kjæresten om blomstene? Min tanke ved å ikke fortelle det er at det kan gjøre han sint eller usikker/sjalu (slik jeg var i mitt forrige forhold), og at han derfor aldri trenger å få vite om blomstene. Anonymous poster hash: 3f747...4b6 Hva synes du om å få slike meldinger? Hva synes du om å få blomster fra han? Ønsker du han tilbake? Sender du også meldinger til eksen? Jeg ville brutt alle bånd til eksen (inkl å ikke lesemld fra han og ikke sende mld til han, og ikke ta ii mot gaver o.l fra han. Blokker han på tlf, FB og annet Anonymous poster hash: e0a52...e6a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 Jeg gikk fra samboeren min for 9 mnd siden. Traff min nye kjæreste for 5 mnd siden, og vi ble kjapt kjærester. Vi er godt voksne. Min eks har siden bruddet sendt en sjelden sms om at han fortsatt elsker meg og savner meg. Jeg har ikke fortalt mye til min nye kjæreste om dette forholdet, og han har heller ikke spurt. Jeg har ikke nevnt sms`er jeg har fått. Hadde nylig bursdag og fikk blomster på døren av både kjæreste og eks. Bør/må jeg fortelle kjæresten om blomstene? Min tanke ved å ikke fortelle det er at det kan gjøre han sint eller usikker/sjalu (slik jeg var i mitt forrige forhold), og at han derfor aldri trenger å få vite om blomstene. Anonymous poster hash: 3f747...4b6 Skal du lyve da, når din kjæreste evt spør om du har fått den buketten fra en venninne? Det er bedre å ikke ta blomstene inn i huset. Er det et gravsted som du besøker jevnlig, kunne blomstene pyntet opp der i steden Anonymous poster hash: e0a52...e6a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #7 Skrevet 29. august 2014 Hva synes du om å få slike meldinger? Hva synes du om å få blomster fra han? Ønsker du han tilbake? Sender du også meldinger til eksen? Jeg ville brutt alle bånd til eksen (inkl å ikke lesemld fra han og ikke sende mld til han, og ikke ta ii mot gaver o.l fra han. Blokker han på tlf, FB og annet Anonymous poster hash: e0a52...e6a Jeg har brutt alle bånd med eksen. Vil ALDRI ha denne mannen tilbake. Jeg sender aldri sms`er til han. Var kanskje tåpelig å ta imot blomstene, og angrer nå. Jeg ønsker for alt i verden ikke å såre min kjæreste, som jeg ønsker ha for evig tid. Anonymous poster hash: 3f747...4b6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #8 Skrevet 29. august 2014 Skal du lyve da, når din kjæreste evt spør om du har fått den buketten fra en venninne? Det er bedre å ikke ta blomstene inn i huset. Er det et gravsted som du besøker jevnlig, kunne blomstene pyntet opp der i steden Anonymous poster hash: e0a52...e6a Min kjæreste kommer ikke til å se blomstene, siden det er lenge til han kommer til meg. Anonymous poster hash: 3f747...4b6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #9 Skrevet 29. august 2014 Jeg gikk fra samboeren min for 9 mnd siden. Traff min nye kjæreste for 5 mnd siden, og vi ble kjapt kjærester. Vi er godt voksne. Min eks har siden bruddet sendt en sjelden sms om at han fortsatt elsker meg og savner meg. Jeg har ikke fortalt mye til min nye kjæreste om dette forholdet, og han har heller ikke spurt. Jeg har ikke nevnt sms`er jeg har fått. Hadde nylig bursdag og fikk blomster på døren av både kjæreste og eks. Bør/må jeg fortelle kjæresten om blomstene? Min tanke ved å ikke fortelle det er at det kan gjøre han sint eller usikker/sjalu (slik jeg var i mitt forrige forhold), og at han derfor aldri trenger å få vite om blomstene. Anonymous poster hash: 3f747...4b6 Hadde du likt å få vite om at din kjæreste har tatt i mot blomster fra sin eks, og skjult det for deg ?? Anonymous poster hash: e0a52...e6a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #10 Skrevet 29. august 2014 Min kjæreste kommer ikke til å se blomstene, siden det er lenge til han kommer til meg. Anonymous poster hash: 3f747...4b6 Det er bra. Men har du noen glede av blomstene fra eks? Jeg ville fått dem ut av huset Anonymous poster hash: e0a52...e6a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #11 Skrevet 29. august 2014 Jeg har brutt alle bånd med eksen. Vil ALDRI ha denne mannen tilbake. Jeg sender aldri sms`er til han. Var kanskje tåpelig å ta imot blomstene, og angrer nå. Jeg ønsker for alt i verden ikke å såre min kjæreste, som jeg ønsker ha for evig tid. Anonymous poster hash: 3f747...4b6 Ok. Det er bra. Send evt blomstene i retur denne eller evt neste gang, slik at han forstår at det er uønsket Anonymous poster hash: e0a52...e6a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #12 Skrevet 29. august 2014 Hadde du likt å få vite om at din kjæreste har tatt i mot blomster fra sin eks, og skjult det for deg ?? Anonymous poster hash: e0a52...e6a Selvsagt ikke. Nå er det 4 dager siden jeg fikk blomstene sammen med en sjokolade-hjerteeske. Hva skal gjøre nå da? Slenge blomster+sjokolade i en pose på døren til eksen? Jeg stresser fælt med situasjonen. Hater å holde noe skjult for kjæresten. Jeg hater eksen for å ha satt meg i en situasjon der jeg plutselig har en hemmelighet for kjæresten min :-/ Anonymous poster hash: 3f747...4b6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #13 Skrevet 29. august 2014 Min kjæreste kommer ikke til å se blomstene, siden det er lenge til han kommer til meg. Anonymous poster hash: 3f747...4b6 Ps Ikke fortell kjæresten om blomstene, men få dem ut av huset (enten i retur eller annet) Det er bedre å sende de i retur denne gangen, slik at du evt slipper å få blomster en gang til fra han, og dermed unngå at nåværende kjæreste kanskje oppdager det neste gang og spør deg om eks har sendt deg blomster flere ganger Anonymous poster hash: e0a52...e6a 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #14 Skrevet 29. august 2014 Selvsagt ikke. Nå er det 4 dager siden jeg fikk blomstene sammen med en sjokolade-hjerteeske. Hva skal gjøre nå da? Slenge blomster+sjokolade i en pose på døren til eksen? Jeg stresser fælt med situasjonen. Hater å holde noe skjult for kjæresten. Jeg hater eksen for å ha satt meg i en situasjon der jeg plutselig har en hemmelighet for kjæresten min :-/ Anonymous poster hash: 3f747...4b6 Ja! Beste løsning Jeg forstår deg Anonymous poster hash: e0a52...e6a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #15 Skrevet 29. august 2014 Det er bra. Men har du noen glede av blomstene fra eks? Jeg ville fått dem ut av huset Anonymous poster hash: e0a52...e6a Nei. liten glede av blomstene og heller bare en stresset situasjon. La oss si at jeg kvitter meg med blomster og sjokoladen, skal jeg fortsatt la det forbli en hemmelighet..? Anonymous poster hash: 3f747...4b6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #16 Skrevet 29. august 2014 Ja! Beste løsning Jeg forstår deg Anonymous poster hash: e0a52...e6a Føler det er veldig dramatisk. Anonymous poster hash: 3f747...4b6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #17 Skrevet 29. august 2014 Føler det er veldig dramatisk. Anonymous poster hash: 3f747...4b6 Er det bedre at han fortsetter å sende blomster til deg? Kanskje det at du tar i mot gavene fra han, er med på å gi han et håp om å få deg tilbake? Da er det vel bedre å påvirke til at han ikke får dette håpet Anonymous poster hash: e0a52...e6a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #18 Skrevet 29. august 2014 Er det bedre at han fortsetter å sende blomster til deg? Kanskje det at du tar i mot gavene fra han, er med på å gi han et håp om å få deg tilbake? Da er det vel bedre å påvirke til at han ikke får dette håpet Anonymous poster hash: e0a52...e6a Han kommer ikke til å sende meg flere blomster. Jeg kan selvsagt bare kaste alt i søpla. Men det føles så feil å holde dette skjult for kjæresten. Kjenner jeg blir lei meg av hele situasjonen. Anonymous poster hash: 3f747...4b6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #19 Skrevet 29. august 2014 Nei. liten glede av blomstene og heller bare en stresset situasjon. La oss si at jeg kvitter meg med blomster og sjokoladen, skal jeg fortsatt la det forbli en hemmelighet..? Anonymous poster hash: 3f747...4b6 Kanskje du kan la din nåværende kjæreste levere tilbake de uønskede gavene? Gavene kan fortsette å komme fra eks, dersom han ikke får de i retur Anonymous poster hash: e0a52...e6a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #20 Skrevet 29. august 2014 Kanskje du kan la din nåværende kjæreste levere tilbake de uønskede gavene? Gavene kan fortsette å komme fra eks, dersom han ikke får de i retur Anonymous poster hash: e0a52...e6a Tror ikke det nei. Jeg vet at det ikke kommer flere gaver. Anonymous poster hash: 3f747...4b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå