AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #1 Del Skrevet 29. august 2014 Et tema ingen vil prate om. Men hvilken farge har dere på avføring? Da mener jeg i brunfarge.er den lys eller mørk?Anonymous poster hash: 318b4...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 29. august 2014 #2 Del Skrevet 29. august 2014 Den har rød, gul, grønn, blå.. Du vet, slik som regnbue fargene Den ser ut som en liten regnbue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #3 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg har sennepsgul (lys pølsesennep liksom). Fikk det etter et magvirus i utlandet for mange år siden. Legene mener det er helt nornalt. Anonymous poster hash: 5ca4d...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leini Skrevet 29. august 2014 #4 Del Skrevet 29. august 2014 Har du hvit avføring drar du til legen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #5 Del Skrevet 29. august 2014 Er det samme ts som i dasspapir-trådene? Hva er i veien med deg?Anonymous poster hash: 815d0...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #6 Del Skrevet 29. august 2014 Nei...har ikke startet noen dasspapir tråd...Anonymous poster hash: 318b4...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #7 Del Skrevet 29. august 2014 Et tema ingen vil prate om. Men hvilken farge har dere på avføring? Da mener jeg i brunfarge.er den lys eller mørk?Anonymous poster hash: 318b4...608 Jeg anbefaler rødbetjuice til alle som vil variere fargen på avføringen! Det gir en mørkerød farge i toalettskåla Anonymous poster hash: b38d3...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #8 Del Skrevet 29. august 2014 Som regel mørk brun Anonymous poster hash: 2f56d...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #9 Del Skrevet 29. august 2014 Rosa med gule stjerner. Anonymous poster hash: c7e75...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #10 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg får mørk rødlilla farge på avføringen av rødbeter. Hvis jeg spiser mye grønnkål eller spinat blir den mørkegrønn. Vanligvis er den pent mørkebrun, men når jeg har diare blir den lysere, noen ganger helt lysebrun med litt gulskjær. En gang jeg hadde vondt i magen var avføringen lysebrun uten gulsskjær, da vurderte jeg å ringe lege siden det var så uvanlig, men den var ikke hvit og magevondtet gikk over, så jeg lot være. Anonymous poster hash: 1aef8...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #11 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg får mørk rødlilla farge på avføringen av rødbeter. Hvis jeg spiser mye grønnkål eller spinat blir den mørkegrønn. Vanligvis er den pent mørkebrun, men når jeg har diare blir den lysere, noen ganger helt lysebrun med litt gulskjær. En gang jeg hadde vondt i magen var avføringen lysebrun uten gulsskjær, da vurderte jeg å ringe lege siden det var så uvanlig, men den var ikke hvit og magevondtet gikk over, så jeg lot være. Anonymous poster hash: 1aef8...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #12 Del Skrevet 29. august 2014 Varierer mellom mørkebrun, sort og lysebrun med litt nyanser av rød, grønn og lilla. Noen ganger rosa bæsj Anonymous poster hash: 2af6e...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #13 Del Skrevet 29. august 2014 Moro! Jeg drikker mye rødbetjuice pga den fine fargen på avføringa det gir. Men det med grønnkål og spinat var ny info for meg Det må prøves Anonymous poster hash: b38d3...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #14 Del Skrevet 29. august 2014 Hvis du vil ha svart avføring kan du ta jerntabletter. Magen blir veldig bråkete da, så det er kanskje ikke så lurt å ta det hvis du ikke har jernmangel. Anonymous poster hash: 1aef8...83d Stilig! Mine instagram-følgere har mye å glede seg til fremover Anonymous poster hash: b38d3...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #15 Del Skrevet 29. august 2014 Hvit, beige, grå, svart, mørkebrun, mellombrun, lysebrun, orange, burgunder, rød, lysegul, selvlysende gul, sennepsgul, gulgrønn, mørkegrønn, irrgrønn og av og til som klart, rent vann. Tror det var alle. :/Anonymous poster hash: 42e2f...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lehangolta Skrevet 29. august 2014 #16 Del Skrevet 29. august 2014 følger ikke med på det akkurat. men har fått med meg jo lysere den er, jo mer fett er det visst i maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 29. august 2014 #17 Del Skrevet 29. august 2014 Den har rød, gul, grønn, blå.. Du vet, slik som regnbue fargene Den ser ut som en liten regnbue Rosa med gule stjerner. Anonymous poster hash: c7e75...69c Noen ganger rosa bæsj Anonymous poster hash: 2af6e...b20 Jøss er dere enhjørninger? For å være pinlig seriøs så hadde jeg en gang en veldig lys en og da jeg gikk på jerntabletter var den helt svart, men ellers er bajsene sånn nøttebrune. Normal farge etter hva jeg har skjønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 29. august 2014 #18 Del Skrevet 29. august 2014 Jøss er dere enhjørninger? Oh yes. Men ikke si det til noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå