Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Passer best for den som har en "vandrende pinne"-fetisj :ler:

Skrevet

Synes Nicole K. er ei flott og talentfull dame, men hun har blitt altfor tynn!

Skrevet

Men Kylie Minogue som vant, ser jo veldig bra ut da!!

:sur: *misunnelig på den kroppen der eg*

Gjest Anonymous
Skrevet

synes hun i bianco reklamen har så lange, flotte ben jeg..

Skrevet

Vel, vel, smaken er som baken..

Gjest Fighter
Skrevet

Liker ikke sånne rangeringer. Folk er forskjellige og det finne sikke noen regle som forteller at det ene er penere enn det andre.

Skrevet

Synes ikke Nicole hadde spesielt flotte bein på det bildet nei.

Gjest Anonymous
Skrevet

syns jeg ser finere bein ute på gata hver eneste dag jeg, men... :roll:

Gjest Miss Gemini
Skrevet
synes hun i bianco reklamen har så lange, flotte ben jeg..

:hoho: ja, ikke sant?

Skrevet

.. det var vel ikke bare bena som ikke var "penest i verden" på det bildet der da...

Skrevet

Jeg både beundrer og respekterer Nicole Kidmans arbeid, men at hun skal havne på lister over verdens vakreste mennesker er en vits...

Hun er både intelligent og flink, men spesielt pen er hun ærlig talt ikke...

Skrevet

Syns ikke Victoria Beckham, som var på neste plass på lista, hadde så mye der å gjøre heller...

De er så innmari tynne... :-?

Kylie derimot er ei snerten snelle - jeg er også litt missunnelig på kroppen hennes :-)

Gjest GreenSky
Skrevet

Det var sikkert bare et dårlig bilde.

Skrevet

Kylie var jo ikke så overraskende (bortsett fra at hun er veldig lav). Kidman og Beckham er i overkant, de er alt, alt for tynne. Skranglete faktisk. Diaz er jo også grei da.

Skrevet

Diaz er innmari flott! Hun ser ut som hun spiser frokost, selv om hun er slank.

Kylie er vel bare 1,55 m høy eller noe slikt?

Skrevet

Kidman kom på fjerde og Fru Beckham kom på syvende, de har bare ikke vist bilder av de imellom. :wink:

Synes første og annenplass har sunne og veltrente kropper, mens Kidman i mine øyne er for mager til å komme blandt verdens flotteste ben. Men smaken er jo delt, og det er helt klart mange som synes magre ben er lekkert, ellers ville vel ikke like mange gått for det.

De som alltid har vært sånn/er sånn, er jo èn sak, men verken Kidman eller fru Beckham er født slik, de har kommet seg dit på egenhånd. :wink:

Skrevet

Jeg syns også at Kylie Minogue er et pent eksemplar av arten hunkjønn (selvom hun måtte være aldri så liten ;))

Nicole Kidman har vel rast litt hit og dit i vekt har hun ikke!? Men at hun er særs talentfull og slett ikke "unfortunate lookin" (mulig stavefeil) skal ikke stikkes under en stol...

Cry Spice Becks begynner jeg bare å bli lei av, dama produserer jo ikke annet enn en påstått utro ektemann *sukk* greit at hu sikkert har lekre bein men du og du da...

Et morsommere spm: hva er det egentlig _vi_ ser på som pene bein!? (Uten at det har noe med saken å gjøre sånn egentlig: jeg droppet innom å se på Supermodellen2 ved en anledning, og der satt dommerene og kikket på et bilde av en deltaker, hvorpå den ene konkluderte med at hun begynte å få veldig lekre supermodellbein og jeg så vel mest sånn her ut: :o Da jeg syns hun hadde hatt mye finere bein før..på det bildet så de litt ut som Nicole Kidman sine på bildespesialen)

personlig er jeg lite fan av mine egne lår da de er tyyyyyyyyyykke, men jeg liker at folk ser ut som de ikke bare er "skinny" men også har litt muskler. Mulig det er noe galt med meg, men jeg syns nå f.eks Liv Grete Skjelbreid Poiree (herregud for et navn å stave) er en dame med bein det står respekt av.

Men samtidig har jeg vel ikke noe fasitsvar på mitt eget spm heller. Men hverken for tykke eller for tynne er vel mitt motto i jakten på "penere ben" for egen del!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...