Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke bøker kan jeg forvente å finne på biblioteket?

Hvis de ikke har en bok, kan jeg da forvente at de får tak i den for meg? Da mener jeg bøker de faktisk ikke har i det hele tatt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Man får tak i det meste. Har de det ikke bestiller de det inn fra et annet bibliotek.

Gjest tusjen
Skrevet

Er enig med Poirot... De er veldig hjelpsomme og sjekker gjerne om boken du leter etter er på andre bibliotek.. Jeg går på bibliotek minst en gang i uken.. :wink: Leser alt mulig rart..

tusjen

Gjest Anonymous
Skrevet

Og om boka ikkje finst på andre bibliotek heller, så vil dei kanskje kjøpa ho inn? (Det valget fekk eg ein gong, men eg avslo - boka var ikkje lengre i salg... ;))

Skrevet
Og om boka ikkje finst på andre bibliotek heller, så vil dei kanskje kjøpa ho inn? (Det valget fekk eg ein gong, men eg avslo - boka var ikkje lengre i salg... ;))

Jøss, det har jeg aldri opplevd. får bare svaret "dessverre, den boka har vi ikke".

Gjest Anonymous
Skrevet

Enkelte bibliotek har en ønskeliste liggende ute, hvor du kan skrive opp bøker du ønsker kjøpt inn.

Skrevet

de fleste biblotek har online søkeside så du kan se om boka du vil ha er inne før du drar dit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...