Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en fantastisk mann gjennom et vennepar, og jeg og han har hatt noe på gang en stund nå. Alt har vært fint hele veien, og han har hele tiden vært klar på at han vil være åpen med meg om hva han vil, og ikke minst si det til meg personlig hvis noe plaget han.

I dag fikk jeg en melding om at han hadde funnet ut at han ikke er over eksen enda, noe han trodde at han var. Det som utløste dette var noe hun hadde fortalt ham, som tydeligvis gjorde ham sjalu. Han sier også at det aldri kommer til å bli noe mellom han og henne igjen.

Så nå vil han at vi skal avslutte. Han klarer ikke å være på vei inn i et forhold med meg når situasjonen er som den er, selv om han veldig gjerne vil. Og det er heller ikke riktig ovenfor meg. Skulle han gjort det måtte han vært sikker på at han var 100% over henne.

Jeg er veldig i tenkeboksen nå. Har jo følelser for mannen, og både han og jeg sier at vi har stor tro på at vi hadde fått det veldig fint sammen. Men hva gjør jeg? Går videre med hevet hode, eller venter på han? Håper på konstruktive svar :)

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 444c9...b89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gått videre, uten tvil :)

• Liker 2
Skrevet

Han høres ærlig og redelig ut da!

Hvor lenge har han vært singel? Hva slags kontakt har han med eksen nå? Kanskje dere bare skulle roet ned litt? Han bør nok være singel en stund...

Du trenger jo ikke akkurat vente på han. Du kan fortsette med dine ting, mens han gjør sine ting.

Kanskje om en stund, føles det riktig å starte et forhold?

Jeg har opplevd noe lignende. For meg var følelsene betingelsesløse. Jeg var ikke totalt opphengt i han, og hadde ikke skyhøye forventninger. Men jeg hadde null interesse for andre menn, og følte på meg at det ville bli meg og han jeg likte. Så jeg ga oss begge tid (ingen av oss var klar for nytt forhold da vi møttes). Nå er vi sammen og har det så herlig!

Anonymous poster hash: 4f42b...d22
Skrevet

Han høres ærlig og redelig ut da!

Hvor lenge har han vært singel? Hva slags kontakt har han med eksen nå? Kanskje dere bare skulle roet ned litt? Han bør nok være singel en stund...

Du trenger jo ikke akkurat vente på han. Du kan fortsette med dine ting, mens han gjør sine ting.

Kanskje om en stund, føles det riktig å starte et forhold?

Jeg har opplevd noe lignende. For meg var følelsene betingelsesløse. Jeg var ikke totalt opphengt i han, og hadde ikke skyhøye forventninger. Men jeg hadde null interesse for andre menn, og følte på meg at det ville bli meg og han jeg likte. Så jeg ga oss begge tid (ingen av oss var klar for nytt forhold da vi møttes). Nå er vi sammen og har det så herlig!

Hvor lenge ventet du? :)

Anonymous poster hash: 34123...edf

Skrevet

Jeg føler ikke at vi "ventet" på hverandre. Vi bare begynte å ta det mer med ro... Og så reiste en av oss vekk pga. alvorlig sykdom i familie. Mens det også foregikk ting hos den andre som gjorde at vi hadde fokus på hver våre ting.

Det ble både en naturlig "stopper" for oss fysisk, samtidig som det førte til sterkere bånd fordi en sårbarhet kom til syne, og måten vi støttet hverandre på via tlf osv. var så flott.

Føltes som at vi både var gode venner, beskyttende søsken på et vis, og noe mer. Bortsett fra et par besøk til hverandre, så vi ikke hverandre før det hadde gått tre måneder. Og da brukte vi mye tid på å bli enda bedre kjent. Begge visste at det ville bli oss, men for at det skulle bli så bra som mulig, ville vi ikke rushe.

Det tok enda noen mnd før vi ble sammen.

Skrevet

Takk for svar :) Tror nok jeg vil gi det litt tid, og se hva som skjer. De har et barn sammen, så de har jo et forhold når deg gjelder samarbeid. Men ikke noe utover det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...