AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Jeg ser det hver eneste helg jeg er ute på byen. Masse tynne og spinkle damer. Har dratt med noen hjem og har blitt like skuffa hver gang klærne faller. Tynne damer hvor ribbein syns gjennom huden og hoftebena stikker ut og ei naken mus. Hvorfor er dere så redde for litt kvinnelige former ? Snakker ikke om 50 kg overvekt, men nok til at kroppen er deilig med myke kurver. Masse jenter ser jo ut som prepubertale barn ! Det er så turn-off !! Vi kaller dem bare ribbevegger. Trist ! Det er jo ingen pupper, ikke kjønnshår og ingen former. Spis litt jenter !! Anonymous poster hash: d317c...7e4 4
sunSpring Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Jeg ser det hver eneste helg jeg er ute på byen. Masse tynne og spinkle damer. Har dratt med noen hjem og har blitt like skuffa hver gang klærne faller. Tynne damer hvor ribbein syns gjennom huden og hoftebena stikker ut og ei naken mus. Hvorfor er dere så redde for litt kvinnelige former ? Snakker ikke om 50 kg overvekt, men nok til at kroppen er deilig med myke kurver. Masse jenter ser jo ut som prepubertale barn ! Det er så turn-off !! Vi kaller dem bare ribbevegger. Trist ! Det er jo ingen pupper, ikke kjønnshår og ingen former. Spis litt jenter !!Anonymous poster hash: d317c...7e4 Be damene på middag? Lær deg å lage mat om du ikke kan det.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Kjønnshår blir barbert vekk. Ikke slanket vekk. Anonymous poster hash: bb4d3...f60 7
chouette Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Det har ikke slått deg at det finnes kvinner som trives i den kroppen de er i? 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Fordi media promoterer et kvinneideal som er en krysning mellom en kvinne og en tenåringsgutt. Og det er mange menn (gutter) som liker dette. For de av oss i tyveårene har våre jevnaldrende gutter vokst opp med å runke til Victoria's Secret modeller. De liker definerte mager, tydelige kragebein og stort mellomrom mellom bena. Det er lett å si at kvinner er lett påvirkelige og dumme som tror på standarder satt av homofile menn. Men sannheten er at kvinner i manneblader også har forandret seg de siste tyve årene. Den gjennomsnittlige Playboymodell er undervektig og langt, langt tynnere enn de var tidligere. Standarden har endret seg for både kvinner og menn. Anonymous poster hash: cdc6f...09f 2
FrkHumle Skrevet 28. august 2014 #8 Skrevet 28. august 2014 Det er jaggu ikke lett å finne mellomtingen dere vil ha for å si det slik. (Og kjønnshårene mine forblir borte, jeg ser da voksen ut selv uten dem.) 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #9 Skrevet 28. august 2014 Jeg blir trist og litt forbanna at noen kaller meg ribbevegg. Jeg er kvinne og har alltid veid lite. Jeg slanker meg ikke og elsker mat. Jeg spiser. Det er ikke meg du har date med hvor jeg sitter og pirker i salaten. Jeg klarer bare ikke å legge på meg. Jeg er feminin og kler meg feminint, men jeg er spinkel og med guttehofter. Får ikke mer hofter av å legge på meg uansett. Anonymous poster hash: 3e706...3f0 5
Kolibrii Skrevet 28. august 2014 #10 Skrevet 28. august 2014 Folk er da forskjellig. For min egen del har jeg alltid vært veldig slank. Jeg spiser som en mann, men ser tydelig hoftebeina og ribbein om jeg løfter opp armene. Skulle gjerne hatt mer fett på kroppen, men det går ikke.. Du får oppsøke litt større jenter når du er ute da, er ikke akkurat sånn at man ser så veldig mye mer fyldig ut pga klær. 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #11 Skrevet 28. august 2014 Dette er jo bare tull. Det er nok av jenter i alle størrelser der ute. Hvis du har et problem med tynne jenter, så ikke gå etter dem. Anonymous poster hash: a60d2...a0a 10
Gjest alegria Skrevet 28. august 2014 #12 Skrevet 28. august 2014 Jeg ser det hver eneste helg jeg er ute på byen. Masse tynne og spinkle damer. Har dratt med noen hjem og har blitt like skuffa hver gang klærne faller. Tynne damer hvor ribbein syns gjennom huden og hoftebena stikker ut og ei naken mus. Hvorfor er dere så redde for litt kvinnelige former ? Snakker ikke om 50 kg overvekt, men nok til at kroppen er deilig med myke kurver. Masse jenter ser jo ut som prepubertale barn ! Det er så turn-off !! Vi kaller dem bare ribbevegger. Trist ! Det er jo ingen pupper, ikke kjønnshår og ingen former. Spis litt jenter !!Anonymous poster hash: d317c...7e4 Har du aldri hørt om barberhøvel? 1
Pottepalme Skrevet 28. august 2014 #13 Skrevet 28. august 2014 Og det er bare å spise så popper boobsa frem jenter. Det er hemmeligheten. 6
skyflakes Skrevet 28. august 2014 #14 Skrevet 28. august 2014 Så finn ei jente som ser slik ut da? Skulle gjerne visst hvor det mangler slike jenter..
Gjest Juggler Skrevet 28. august 2014 #15 Skrevet 28. august 2014 Jeg tror det var et forsøk, fra TS sin side, på å si at det ikke er nødvendig at kvinner er modell-tynne. Kjønnshår blir barbert vekk. Ikke slanket vekk. Anonymous poster hash: bb4d3...f60 Ikke korrekt. Da har du simpelthen ikke spist lite nok.
Kassiopeia Skrevet 28. august 2014 #16 Skrevet 28. august 2014 Damer finnes rart nok i alle størrelser, på lik linje som dere menn. Hvorfor går du etter de tynne hvis du synes de er så turn-off? Selv om du er tiltrukket av de som er litt rundere i formen, trenger du forresten ikke å være en drittsekk mot kvinner med en annen kroppstype. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #17 Skrevet 28. august 2014 Når jeg legger på meg får jeg fett på lovehandles og overarmer. Så jeg har flat rumpe, tynne lår, svær muffintop, veldig små pupper og stooore overarmer. Vil du virkelig ha en jente som ser ut som et eple på en (to) pinne. Anonymous poster hash: 46fb3...515
skreppamedleppa Skrevet 28. august 2014 #18 Skrevet 28. august 2014 (endret) Jeg digger kroppen min, den er en helt alminnelig flott tynn kvinne kropp og om du ts eller andre kvinner og menn har et problem med den så er det synd for deg. Jeg vandrer ikke på denne jorden for å være din slikkepinn.. Jeg har allerede en mann som elsker kroppen min akkurat slik den er og jeg trenger ikke redigere den eller ta silikon, få tvangsspise sykdom eller eller noe annet for at han skal synes den er sexy. Og ikke minst men også like viktig, helst viktigere så liker JEG kroppen min slik den er, det synes jeg da også kvinner i langt større grad burde gjøre med sin egen kropp også, i mange forskjellige former og størrelser. Det finnes noen for en hver mann, om du liker de litt rundere finnes de, men for å si det slik ts; du virker ikke som et realt varp så om noe synes jeg kanskje synd i den formfull kvinnen som ender opp med deg. Men om du finner ei som er like flink til å snakke bullshit som det du ts er vil jeg anta at det da er et perfekt match. Endret 28. august 2014 av skreppamedleppa 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #19 Skrevet 28. august 2014 tynne jenter er fantastisk. Om du vil ha deg en lett overvektig jente, ja så får du bare gå etter det da... Anonymous poster hash: a67bd...5cc
Gjest EnFyr Skrevet 28. august 2014 #20 Skrevet 28. august 2014 (endret) Det er latterlig lett for de aller fleste kvinner å få en fin kropp. Alt de trenger å gjøre er egentlig å ikke et slik at de blir overvektig. Det kan del selv se når de går på vekten, og spesielt ikke bli for tynn. Det ser mye verre ut enn å være veldig overvektig. For å få en skikkelig deilig kropp, trenger de bare å holde seg i form. I lag med litt sminke i ansiktet og litt pent hår, er det en vinnende kombinasjon. Det er et lite minimum av jenter som faktisk er stygge, og de er stort sett de som i stor grad har kompansert for det gjennom utdanning og arbeid, slik at de likevel blir en attraktiv partner. Skjønner ikke hva som er problemet til jenter egentlig Endret 28. august 2014 av EnFyr 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå