AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Hvor lenge har du vært sammen med din kjære? Og hvordan har dere det? Er du forelsket ennå? Har nesten litt inntrykk av at folk gir litt for lett opp, alle krangler, alle er litt uenige,alle har sine utfordringer, men vil begge at det skal fungere så har jeg troa på at det vil vare. Jeg og min samboer har vært sammen i 4 år, holdt sammen fra vi har 15 år. Har aldri tenkt tanken på at jeg vil gjøre det slutt.Anonymous poster hash: 69646...d5c
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Vært sammen i 5 år, med avstand i 3 av de. Det vi har lært er ihvertfall å sette pris på tiden sammen, og forelskelsesfølelsen er der titt og ofte. Kanskje ikke like intens som i starten, men er vel sånn det blir. Er nok like greit, hadde ikke takla å vært sinnsykt forelska hver dag Vi har vært igjennom a hole lot of shit som kunne tatt knekken på de fleste, men man kjemper for det som gjør livet bra. Anonymous poster hash: a7a5e...26d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå