AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Hei! Er en ganske ny student i trondheim, og kunne tenke meg å bestille en time hos trondheim psykologsenter for flere grunner. Var gjennom en ganske ufullstendig utredning av adhd i hjembyen min, og vil gjerne få hjelp av en psykolog her til det jeg sliter med ift konsentrasjonsproblemene mine (som mest sannsynlig er adhd). Er også en god del andre ting jeg kan trenge hjelp til, som å klare å sortere ut tankene mine og en lett depresjon jeg har hatt en god stund.. Som student har jeg ikke verdens beste økonomi, og en henvisning fra fastlegen min blir i mitt tilfelle ganske håpløst akkurat nå som jeg bor på andre sida av landet og ventetida er litt for lang. Har noen erfaring med Trondheim Psykologsenter? Noen som har peiling på hva prisene ligger på, siden dette er privat? Håper noen har noen svar til meg Anonymous poster hash: ae0bf...c18
Cammomille Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Sit har psykologer. Ta kontakt med de, og de vil hjelpe deg videre i systemet ved behov for det! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå