Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jepp, finnes bare to sider til enhver sak, den gale og min :)

Det ante meg :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poriot, vet du hva slags folk jeg hater.....?

- Det er mennesker som finner løsning i å straffe andre mennesker, - folk som vi EIE min frihet til å dyrke og tenke hva jeg vil....

Mennesker som tjener sitt levebrød på andre menneskers uflaks...

Folk som mener at menneskenes rettmessige plass her i norge er KUN FOLK INNENFOR EØS!!!

Mennesker som hengir seg til vg-artikler...og da snakker jeg ikke bare om ingresser, men om mennesker som forvrirrer seg inn i MEDIASKAPTE virkeligheter....

Tragisk.....tragisk.....

Poriot, du vet at et av problemene med dumme mennesker er at man aldri kan forklare dem hvor dumme de er, akkurat som teite mennesker ikke skjønner hvor teite de egentlig er......

Waco

Forresten må jeg være blandt de dummeste her.....så lite som jeg tillater meg å forstå...

Gjest GreenSky
Skrevet

Henter opp denne igjen, for nå måtte jeg snakke med et virkelig dumt brød på jobben, som attpåtil er forsker. Skulle liksom tro at forskere har en smule intelligens, men neida. :roll:

Skrevet

Vet jeg er seint ute her, men må bare få sagt at mennesker som tror at det som står i VG og Dagbladet er sannheten og gir et realistisk bilde av virkeligheten, er det mest provoserende jeg vet. Sånne folk som ikke har satt seg inn i noe som helst her i verden og tror at tabloidavisene gir dem all den informasjonen de trenger for å vite hva som er rett og galt. Puh.

Min kjære far er et prakteksemplar av arten. :tunge1:

Har heldigvis hatt 26 år på å lære meg å telle til ti når han setter i gang :-)

Gjest Poirot
Skrevet
Vet jeg er seint ute her, men må bare få sagt at mennesker som tror at det som står i VG og Dagbladet er sannheten og gir et realistisk bilde av virkeligheten, er det mest provoserende jeg vet. Sånne folk som ikke har satt seg inn i noe som helst her i verden og tror at tabloidavisene gir dem all den informasjonen de trenger for å vite hva som er rett og galt. Puh.

Min kjære far er et prakteksemplar av arten. :tunge1:

Har heldigvis hatt 26 år på å lære meg å telle til ti når han setter i gang :-)

Mitt inntrykk er gjerne at når man prøver å forklare folk hvordan ting henger sammen, som kan nyansere bildet litt, så er de ikke interessert heller. Da maler bare videre på det de har lest i VG, og hva en de kjenner på jobben s kone har opplevd.

Skrevet

Men Poirot, alle virkeligheter er like viktige for den det angår.....

Og siden man bare kan betrakte ting sett fra sitt synsvinkel vil man også ha en sannhet. Noen tror f eks at siden man må be til gud eksisterer han, mens andre f eks mener at hvis det med gud hadde vært sant hadde vi heller ikke trengt og be så mye.

waco

Skrevet

Poirot:

Ja, for å bruke min kjære far som eksempel igjen.... Hvis jeg så mye som prøver å nyansere ting litt, så vender han det døve øret til, og starter gjerne neste setning med: "Ja, siden du er sosionom nytter det vel ikke for meg...... osv."

Ikke alltid jeg klarer å la være å eksplodere.... :evil:

I stedetfor å diskutere faktiske forhold tviholder han på sitt og blir i tillegg usaklig. Hehe. Kjenner blodtrykket stige bare jeg tenker på det!

Gjest Poirot
Skrevet

Eller hva med han dusten jeg jobbet med, som bla graderte alle verden folkeslag i A, B og C-klasser etter intelligens. Afrikanere og asiater var C, europeere var A. Folk fra Asia adoptert til Europa ble A, (av en eller annen merlkelig grunn, ahn kunne ikke helt forklare hvordan genene kunne endre seg på flyreisen til Europa).

Hans argument var alltid overbærende latter, risting på hodet, medlidende blikk og: "Når du blir 50 som meg, Poirot... Da forstår du hvor naiv tankegangen din er, og du vil se at jeg hadde rett".

AAARGH!!!

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg vet ikke helt om det bare er meg, men ofte klarer jeg rett og slett ikke fysisk å argumentere imot folk som er så totalt blottet på innsikt at det skremmer meg. Det er muligens ganske feigt, men bedre for blodtrykket mitt. Men innvendig koker jeg selvsagt over.

Skrevet

Poirot det er ikke vits å overbevise noen om at jorda ikke er flat som en pannekake.

Og tror vennene dine at det er dyrene som tegner landegrenser?

Forresten er japan og østen lengere fremme enn oss på de fleste områder, både teknologi, levealder, økonomi og lite kriminalitet.

I den rangeringen til kompisen din er vel amerikanere d eller e tror jeg.

Hvordan måler man intelligens?

Russerne er flinkest i sjakk, flere muslimske 20 åringer kan koranen utenat, enn kristne som kan bibelen utenatt..... hvem er matematiske genier, er det ikke indere? Jeg tror at når man må sloss for maten utvikler man seg intelligens.

Poirot, spør vennen din om han hadde overlevd en uke i slummen i bangladesh....

Waco

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...