Suzy Skrevet 9. juli 2004 #41 Del Skrevet 9. juli 2004 .. fikk du se rivjernet???? :o Det var bare en replikk og den omtalte Zuzu var ei inmari dum blondine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. juli 2004 #42 Del Skrevet 9. juli 2004 Søren åååå ... Blond... :o hva har det med saken å gjøre da :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. juli 2004 #43 Del Skrevet 9. juli 2004 Søren åååå ... Blond... :o hva har det med saken å gjøre da :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. juli 2004 #44 Del Skrevet 9. juli 2004 .. hadde hun forresten store pupper også :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. juli 2004 #45 Del Skrevet 9. juli 2004 Nei - veldig små og hun tygde tyggis hele tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. juli 2004 #46 Del Skrevet 9. juli 2004 .. Dum blond og og uten store pupper... Går det an det a.... Kanskje jeg skulle leie meg film i dag...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. juli 2004 #47 Del Skrevet 9. juli 2004 .. Dum blond og og uten store pupper... Går det an det a.... Kanskje jeg skulle leie meg film i dag...? Se og lær, sier nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 9. juli 2004 #48 Del Skrevet 9. juli 2004 Dere klarer nå å få hvilken som helst tråd til å skli ut,da! Flinke jenter, jeg liker sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. juli 2004 #49 Del Skrevet 9. juli 2004 Agurktid .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. juli 2004 #50 Del Skrevet 9. juli 2004 Dere klarer nå å få hvilken som helst tråd til å skli ut' date='da! Flinke jenter, jeg liker sånt! [/quote'] *kaster på langt blondt hår og tygger tyggis* Skjønner ikke hva du mener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. juli 2004 #51 Del Skrevet 9. juli 2004 Men det verste er vel at det kommer helt naturlig... Blafrer også med det blonde håret og slenger puppa i bordet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. juli 2004 #52 Del Skrevet 9. juli 2004 *tar på en blond parykk og tygger rosa tyggis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. juli 2004 #53 Del Skrevet 9. juli 2004 *blåser boble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. juli 2004 #54 Del Skrevet 9. juli 2004 Sweet Mint... (Den var rosa den) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 9. juli 2004 #55 Del Skrevet 9. juli 2004 Klem til de andre blonde puppebertene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 12. juli 2004 #56 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg er så lei av dumme folk. Jeg er lei dumme folk som ikke vet hvordan verden henger sammen og tror på VGs ingresser uten å gidde å lese hele oppslaget eller ta det med en klype salt. Jeg er så lei dumme folk som baserer meningene sine på feilaktige opplysninger, og som ikke endrer dem når man viser dem at det de tar utgangspunkt i er feil. Jeg er så lei av folk som generaliserer og tror at alle i en gruppe er slik eller sånn, fordi det har de lest. Jeg er så lei av dumme folk som menerat visse grupper av befolkningen ikke har potensiale. Jeg er så lei av dumme folk som ikke kan se nyanser i argumentasjon, og som ikke forstår at det går ann å diskutere uten å være uvenner og tilogmed uten å egentlig være uenige. Slike folk gjør meg sur og frekk på nett. Man må jo få ha meninger uten å være politiker liksom... Jeg har ganske sterke meninger når det gjelder politikk, men jeg har ikke satt meg så sinnsykt nøye inn i alt og har et svar på alt for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. juli 2004 #57 Del Skrevet 12. juli 2004 Man må jo få ha meninger uten å være politiker liksom... Jeg har ganske sterke meninger når det gjelder politikk, men jeg har ikke satt meg så sinnsykt nøye inn i alt og har et svar på alt for det... Jada, enig med deg. Meninger er supert å ha, det er enda verre å ikke ha meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 12. juli 2004 #58 Del Skrevet 12. juli 2004 Jada, enig med deg. Meninger er supert å ha, det er enda verre å ikke ha meninger. Å nei, det verste er ubegrunnede, lite intelligente meninger. Da er det bedre med ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 12. juli 2004 #59 Del Skrevet 12. juli 2004 Å nei, det verste er ubegrunnede, lite intelligente meninger. Da er det bedre med ingen. Lite intelligente meninger... vil det si det motsatte av dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 12. juli 2004 #60 Del Skrevet 12. juli 2004 Lite intelligente meninger... vil det si det motsatte av dine? Jepp, finnes bare to sider til enhver sak, den gale og min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå