Gå til innhold

Jeg er lei av dumme folk

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusenfryd: Jeg jobbet med en idiot i 50-årene, som endte hver debatt med at "Når du blir like gammel som meg så vil du forstå hvor ung og naivt det du mener er."

Han var dum som et brød, uten et fnugg av udannelse, leste kun forsiden på aviser, så ikke nyheter og visste omtrent alt best i hele verden, uansett av hva jeg kunne av statistikk og kunnskap ol i hodet.

:roll:

Så du på Kalde føtter i går? Rachel lekset opp for foreldrene - særlig faren - om normal oppførsel, ikke slå hverandre og sånn. Og så sa faren at når hun hadde vært gift i 32 år, så hadde hun nok lært litt mer og da kunne hun uttale seg.

Så sto Adam der, lett henslengt og rålekker og sjarmis som vanlig og sa tørt: "men hun har lært respekt".

Jepp - sånn er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Samboeren min er utdannet sivilingeniør, og jobbet litt på et lager mens han ventet på å få relevant jobb. Der hadde han en bedreviter av de store. Det gikk i "det er ikke vits i å ta utdanning. Bare bortkastet. Du blir bare gående arbeidsledig". I tillegg kom denne "når Polen kommer inn i EU, kommer Norge til å oversvømmes av folk derfra som vil ta ALLE jobbene. Ikke vits i utdanning" Kverna gikk....

Da samboeren min sluttet, kjøpte han kake til jobben, og oppå kaken stod skriften "X, du tok FEIL".

Der fikk idioten! Men jeg skal legge til at JEG kokte mer enn min kjære, som klarer å holde sinnsroen i alle situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa!

Jeg haaater også dumme folk. Stange hodet i veggen når man prøver å forklare noe er sååå slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agurk

Greit nok at dumme folk er irriterende og at det ikke går ann å diskutere med de, men mennesker uten meninger er værre! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Agurk; synes du ikke det er bedre å vente med å gjøre seg opp en mening om noe, til en får satt seg inn i saken?

Mye jeg ikke har meninger om, rett og slett fordi jeg ikke vet nok om det!! Synes det er mye bedre enn folk som på død og liv skal mene noe om alt mulig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder vel bare å ikke være så dum at en blir provosert av de dumme!

:hoho:

(...men skal innrømme at det er vanskelig til tider)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Tenkte mere på de som aldri har en mening om noe!

For meg går disse inn i kategorien "dum".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som Nils Fredrik Nielsen (mannen bak Tristessene):

Hvorfor kan den tause majoritet aldri være det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt legitimt å si dette. Og jeg er helt enig!

Det er ikke vågalt å si noe sånt. Det er bare alt for få som sier ifra i Norge. Derfor er vi ikke så vandt med det her.

Go girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAArrrgggghhhh!!!! :kjempesinna:

Jeg er så lei av "jeg veier 37 kg og er 190 høy og vil ta fettsuging frodi jeg er så tjukk" jentene!!!!!!!!

Get real!!! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devil's Spawn

Syns det er mange bedrevitere som klager over bedrevitere her jeg..*kremt*

Dumme folk er forresten morsomme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme folk er forresten morsomme ;)

Det er vel en sannhet med masssse modifikasjoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en sannhet med masssse modifikasjoner...

Noen som har sett Ford Fairlane her?

"Talkin to Zuzu was like masturbating with a cheesegrater - slightly amusing, but mostly painful..." :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett Ford Fairlane her?

"Talkin to Zuzu was like masturbating with a cheesegrater - slightly amusing, but mostly painful..." :ler:

:sjokk::sjokkert::redd::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...