Gjest Poirot Skrevet 5. juli 2004 #1 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg er så lei av dumme folk. Jeg er lei dumme folk som ikke vet hvordan verden henger sammen og tror på VGs ingresser uten å gidde å lese hele oppslaget eller ta det med en klype salt. Jeg er så lei dumme folk som baserer meningene sine på feilaktige opplysninger, og som ikke endrer dem når man viser dem at det de tar utgangspunkt i er feil. Jeg er så lei av folk som generaliserer og tror at alle i en gruppe er slik eller sånn, fordi det har de lest. Jeg er så lei av dumme folk som menerat visse grupper av befolkningen ikke har potensiale. Jeg er så lei av dumme folk som ikke kan se nyanser i argumentasjon, og som ikke forstår at det går ann å diskutere uten å være uvenner og tilogmed uten å egentlig være uenige. Slike folk gjør meg sur og frekk på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. juli 2004 #2 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg er lei av at folk skal fortelle meg hvordan jeg skal se ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. juli 2004 #3 Del Skrevet 5. juli 2004 Poirot: jupp, helt enig. men de gjør meg mer sinna i RL en på nett da, her er jeg flinkere til å bare tenke "aline! drit i det, ikke bry deg!" litt stolt av det altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juli 2004 #4 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg er så lei av dumme folk som ikke kan se nyanser i argumentasjon, og som ikke forstår at det går ann å diskutere uten å være uvenner og tilogmed uten å egentlig være uenige. Slike folk gjør meg sur og frekk på nett. *kremt* til selvmotsigende den der du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. juli 2004 #5 Del Skrevet 5. juli 2004 Og jeg er lei av folk som absolutt må dele opp innlegg og pirke på den aller minste ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juli 2004 #6 Del Skrevet 5. juli 2004 Og jeg er lei av folk som absolutt må dele opp innlegg og pirke på den aller minste ting Nå var jo ikke det pirk, syns nå jeg ihvertfall. Hun sa på en side at hun ikke likte folk som ikke kunne skille sak fra person. I avsnittet etter skriver hun jo at hun faktisk ikke klarer det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. juli 2004 #7 Del Skrevet 5. juli 2004 Var så absolutt ikke rettet til poirot heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 5. juli 2004 #8 Del Skrevet 5. juli 2004 @Poirot:at du tør å skrive det HER... Modig! @Rattlesnake: hun skrev vel ikke at hun ble sur og tverr på personene som var unyanserte? Det går godt an å bli oppgitt, men fortsatt klare å holde diskusjonen på et saklig plan. Det gjelder å holde seg for god til å angripe en person på grunn av synspunkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #9 Del Skrevet 5. juli 2004 Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. juli 2004 #10 Del Skrevet 6. juli 2004 Så sant, så sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2004 #11 Del Skrevet 6. juli 2004 Poirot - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. juli 2004 #12 Del Skrevet 6. juli 2004 Poirot - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 6. juli 2004 #13 Del Skrevet 6. juli 2004 Jepp, dumme folk er teite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #14 Del Skrevet 6. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2004 #15 Del Skrevet 6. juli 2004 Helt enig, Poirot! I dag fikk jeg en leksjon på jobben om en fremtredende person i dette landet og de visste alt hva dette mennesket tenker, føler og "bare sann mine ord, om to år så..." Hva i hel***e!!!! Hva vet de om det!? Hva vet de om hva andre mennesker tenker og føler. Noen ganger prøver jeg å si i mot og si at kanskje ikke media alltid fremstiller saken riktig, men sånn som de vil... neida, de er innehavere av sannheten til fx sexlivet til mange mennesker her i landet... :evil: Er det mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #16 Del Skrevet 6. juli 2004 Tusenfryd: Jeg jobbet med en idiot i 50-årene, som endte hver debatt med at "Når du blir like gammel som meg så vil du forstå hvor ung og naivt det du mener er." Han var dum som et brød, uten et fnugg av udannelse, leste kun forsiden på aviser, så ikke nyheter og visste omtrent alt best i hele verden, uansett av hva jeg kunne av statistikk og kunnskap ol i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2004 #17 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg er også lei dumme folk...både i virkeligheten og på nett... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 6. juli 2004 #18 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg misliker også DOOOOMMME folk !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. juli 2004 #19 Del Skrevet 7. juli 2004 Er så enig med dere alle sammen - kan føle meg nesten dårlig av å snakke med folk som virkelig ikke har peiling, men som er overbevist om at de er verdensmestere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #20 Del Skrevet 7. juli 2004 Jupp. Bedre å la folk tro du er idiot enn å åpne kjeften og fjerne all tvil..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå