Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

De har jo barn på Guantanamo (eller hva det het), så hvorfor ikke mishandle litt i Irak og?

Skrevet

GRUSOMT. :evil:

Men de i Irak er vel ikke så snille med barna sine de heller. Men det kommer ikke så mye frem.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Men de i Irak er vel ikke så snille med barna sine de heller. Men det kommer ikke så mye frem.

Hvem i Irak?

Uansett det blir jo litt annerledes om dette kommer fra en demokratisk stat som USA, enn om det skjer i noen hjem i Irak. Barnemishandling skjer overalt i verden, også i Norge.

Gjest Poirot
Skrevet

Det oppveier ikke at USA bryter internasjonale regler, i et land der de er tilstede for å "lære folk å leve etter demokratiske spilleregler".

Hva som skjer i private hjem er faktisk vesensforskejllig for hva som systematisk utføres i demokratiets navn utført av statlige myndigheter....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg mener langt ifra at USA har noe rett til og gjøre dette. Men det er jo ikke vanskelig og forstå at mange som bor der nede ikke har respekt for noen ting eller mennesker :veldigsur:

Skrevet
Jeg mener langt ifra at USA har noe rett til og gjøre dette. Men det er jo ikke vanskelig og forstå at mange som bor der nede ikke har respekt for noen ting eller mennesker :veldigsur:

Glemte og logge meg inn :oops:

Skrevet

Det var vel litt generaliserende?

Skrevet

syns dette begynner å minne meg om diverse ss offiserer for 60 år siden :-(

sykt å gå løs på barn :-(

Gjest Moonshadow
Skrevet

Kan ikke si at noe av det USA gjør, overrasker meg. De tror jo de bare kan drive på som de vil og så lenge makten i andre land ikke tørr å si nok i mot det de gjør, så vil nok dette fortsette..

Gjest Madam Felle
Skrevet

:evil: Håper noen klarer å stoppe de f***** j***** drittungene snart. :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil bare opplyse om at dette antagelig ikke bare dreier seg om MISHANDLING, men også om ren PEDOFILI! Dvs:

¤ Barn som "overnatter" hos høyerestående pedofile befal.

¤ Barn voldtatt foran mødre, for å få ut informasjon om fedre.

¤ Mødre voldtatt foran barn, rett og slett på pur faenskap.

PS: Jeg har ikke kildene heeeeelt klare enda, så ta det med en liten klype salt foreløpig, men bli ikke forundret om slike beviser dukker opp i media.

Gjest Esther
Skrevet

Kanskje vi bør vente til det offentliggjøres rapporter fra seriøst hold om disse forholdene.

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet
Kanskje vi bør vente til det offentliggjøres rapporter fra seriøst hold om disse forholdene.

Hva er "seriøst hold" i disse tider? Fox News, Dagbladet, VG, NRK?

Vel, ting dukker stdig opp i media. Det er like før påstandene "mine" blir tatt serøst i "ordentlig media".

http://news.independent.co.uk/world/middle...sp?story=541472

Gjest Valhalla
Skrevet

Ja huff Usa er så onde så onde, det er jo oppsiktsvekkende at det i en hær på over 100.000 kan finnes fæle mennesker.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Er vel ikke så snille?

Foreldre elsker som regel sine barn uansett hvor i verden man er. Skolesystemet er mer disiplinert, tror jeg. Mulig at fysisk avstrafning er mer vanlig, slik det var i Norge for et par tiår siden, men i det store og hele tror jeg foreldrene behandler barna sine bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...