Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og eksen min hadde en samtale i går, for å "skremme" han litt nevnte jeg at naboen er en HA medlem. Men sa ikke det før å true han med det men bare sånn på gøy at jeg har sånne naboer. Han sa han kjente noen derfra også. Men jeg løy i går, naboen er ikke noe HA medlem. Hvis det virkelige HA medlem finner ut at jeg løy om at en annen er en HA medlem kan jeg få trøbbel med de senere? Litt redd nå.

Anonymous poster hash: 6458e...734

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste som er medlemmer i motorsykkelklubber er ikke det for å torturere, banke, plyndre og herje rundt med uskyldige mennesker som deg. Tviler på at HA og eksen din hadde giddet å bry seg nok til å finne ut om det du sa var sant, og i tillegg blitt så sinte at de velger å gå etter deg på grunn av det. Som du skriver virker det heller ikke som du eller eksen var truende mot hverandre i det dere sa. Ville tatt det helt med ro :)

• Liker 4
Skrevet

Hadde sikkert vært noe annet om jeg hadde truet med de og så kjenner ikke til meg i det hele tatt? Da kunne jeg fått problemer da? Puh heldigvis så var det ikke så gale. Men jeg liker ikke eksen min og vil han skal holde seg langt unna meg. Han sendte så mye meldinger. Håper han lar meg være nå. Ts

Skrevet

Muligens, hvis eksen din hadde gode HA kontakter og du hadde truet han voldsomt. Men de er mennesker selv om de er med i HA, så det "værste" jeg kunne sett for meg at de ville gjort var å ringe på døra di og pent med de stoppe å true eksen din.

Hvis du ikke liker eksen din og føler du trenger noe "skremme" med for å holde han på avstand ville jeg ringt politi eller truet med det fremfor HA. HA er vanlige mennesker og de trenger og vil ikke havne opp i dine saker. Ville sett på det som det samme som å "true" med naboen fordi han har et gevær eller går på bryting og du tror han er mer farlig enn han egentlig er :)

Skrevet

Ærlig talt så tror jeg de har ganske mye annet å gjøre.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor skal alle få oss til å tro at HA medlemmer er farlige mennesker? Eksen min truet en fyr med dem for mange år siden. Og de truet eksen min tilbake med samme folkene. Da var vi fortsatt i lag og fikk beskjed om at de folka følger med på alt vi foretok oss osv. Men jeg har ikke lagt merke at det var noen som fulgte etter oss i det hele tatt? Hvordan har de isåfall klart å gjøre seg så usynlig da? Ts

Skrevet

Tror du kan ta det med ro ;)

Skrevet

Eksen min kjenner godt til de. Faren var medlem. Var litt skeptisk men alle jeg møtte som var medlemmer var hyggelige. De vill ikke gjøre en jente noe for en slik bagatell. Vet om mannfolk som brukte de til å true folk uten att de kjente de og da fikk de en telefon. Thats it!

Anonymous poster hash: 749f8...3a5

Skrevet

HA er nok opptatt med sitt vanlige virke;narkosmugling,pengeutpressing,våpenhandel og andre koselige ting :)

Anonymous poster hash: 367d8...eeb
  • Liker 4
Skrevet

Okei. Men la oss si jeg er skikkelig uheldig og eksen min vil sende de folka på meg, hva kommer til å skje da? Kommer de til å "fullføre" angrepet på meg? Eller la oss eksen min sender noen andre for å "ta" meg, noen kompiser for eks. Hva kan de da finne da? Muligens jeg er paranoid, men jeg stoler liksom ikke på eksen. Han er så ustabil og man vet aldri hvor man har han. Heldigvis er det slutt nå og jeg håper han aldri tar kontakt. Hvordan vite om noen er etter deg egentlig? Man må jo få noen forsvarsler ? Ts

Skrevet

HA er nok opptatt med sitt vanlige virke;narkosmugling,pengeutpressing,våpenhandel og andre koselige ting :)

Anonymous poster hash: 367d8...eeb

Hehe, ja - som flere nevner, så er de jo bare helt "vanlige mennesker". Hyggelige også.

Anonymous poster hash: 9b0bf...c8a

• Liker 1
Skrevet

Eller la oss si eksen min kjøper våpen hos de folka og kommer på døren min for å skyte meg. Uff altfor paranoid. Typisk meg å tenke de værste tingene. Sliter med det.

Redd for alt og alle. Herregud :/

Ts

Skrevet

Ta deg en kopp te og slapp av. Og så skal du få ett generelt tips av meg:

Ingen "kriminelle" vil gidde å bry seg med den krangelen deres. Kriminelle truer stort sett bare andre kriminelle. Det er derfor det kalles "underverden".

Saken er at hvis du blir banka av HA, så kan du gå og anmelde dem, og de får en kraftig straff (de straffes hardere enn den vanlig mann i gata).

Hvis HA banker en som skylder dem penger, så kommer antageligvis ikke den personen til å tørre å gå til politiet! Fordi det da sannsynligvis er penger som ikke tåler dagens lys det er snakk om!

Dessuten er det ikke så ofte fullverdige medlemmer gjør noe som helst. Det overlater de til andre.

Den eneste gangen mc-klubber kan ty til vold og trusler ovenfor ikke-kriminelle (sett bort i fra vanlig fylleslagsmål etc), er hvis noen bruker merkene dens uten tillatelse.

Anonymous poster hash: 7d025...98a

• Liker 1
Skrevet

Dem rører ikke kvinnfolk, så slapp av! Dem ser også veldig ned på mannfolk som rører kvinnfolk

Anonymous poster hash: c5b2f...7a0
Skrevet

Skjønner også noen medlemmer kan se skumle ut. Muligens derfor. Men media lager heller ikke et godt bilde av de som er medlemmer i HA.
Det finnes selvfølgelig de i HA som er kriminelle, på lik linje som det finnes kriminelle i alle miljøer. Vi er alle bare mennesker. Det som først og fremst samler medlemmer i motorsykkelklubber er interessen for motorsykler.

De kommer ikke til å angripe deg.
Eksen din har neppe "rang" nok til å kunne sende folk på deg. Og om han skulle hatt "rang" til det og gjort det, hadde de neppe gått med på det fordi:
1. Du har ikke køddet med de
2. Du er dame

Hvis du er bekymret for at eksen din skal kjøpe våpen gjennom HA for å skyte deg er det eksen din du bør være redd for og ikke HA. Igjen du burde true med politi og ikke HA.

Skrevet

Okei. Men la oss si jeg er skikkelig uheldig og eksen min vil sende de folka på meg, hva kommer til å skje da? Kommer de til å "fullføre" angrepet på meg? Eller la oss eksen min sender noen andre for å "ta" meg, noen kompiser for eks. Hva kan de da finne da? Muligens jeg er paranoid, men jeg stoler liksom ikke på eksen. Han er så ustabil og man vet aldri hvor man har han. Heldigvis er det slutt nå og jeg håper han aldri tar kontakt. Hvordan vite om noen er etter deg egentlig? Man må jo få noen forsvarsler ? Ts

HA kommer aldri til å angripe en kvinne bare for att en de kjenner spør! De vill ikke ha på seg att de går løs på uskyldige kvinner. De fleste er greie folk som helt vanlige mennesker har ingen ting å frykte

Anonymous poster hash: 749f8...3a5

Skrevet

Ja men jeg vet jo ikke om han vil skyte meg eller ikke. Han sa at han aldri kunne gjort noe mot meg og han sa også at om noen er stygg med meg så skulle jeg bare ringe til han. Regner med at han ikke ville sagt det hvis han absolutt ville drepe meg. Han kalte meg gal når jeg nevte det for han. Så sånn sett så har han aldri truet meg, bare snakker mye dritt. Så regner med det hadde kommet noen trusler først isåfall om han skulle absolutt skyte meg. Eller hva synes dere?

Ts

Skrevet

Ja men jeg vet jo ikke om han vil skyte meg eller ikke. Han sa at han aldri kunne gjort noe mot meg og han sa også at om noen er stygg med meg så skulle jeg bare ringe til han. Regner med at han ikke ville sagt det hvis han absolutt ville drepe meg. Han kalte meg gal når jeg nevte det for han. Så sånn sett så har han aldri truet meg, bare snakker mye dritt. Så regner med det hadde kommet noen trusler først isåfall om han skulle absolutt skyte meg. Eller hva synes dere?

TsAnonymous poster hash: 6458e...734

Jeg er kanskje litt enig med ham i dette....

Anonymous poster hash: 7d025...98a

• Liker 4
Skrevet

Du burde roe ned. Ingen kommer til å skade deg.

Gjest Runforit
Skrevet

LOL! Du er en smule paranoid. HA hadde aldri banket opp en dame fordi en sur eks hadde spurt dem om det. Kjenner et HA medlem og han er kjempesøt og koselig. Han hadde nok heller banket opp en fyr som hadde spurt han om å banke opp en dame.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...