AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Vi har et barn og skal ikke ha flere. Vi har vært heldige å fått låne mye klær som selvsagt leveres tilbake. Lurer på hva vi skal gjøre med alt det andre? Nesten ikke brukt. Noe er kjøpt brukt på loppis etc. Hva gjør dere med godt brukte sko som har blitt for små,men ikke utgått? Anonymous poster hash: 0b981...72b
Gjest M1A Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Selg på finn.no, gi det bort til noen som kan arve det, eller gi det til Frelsesarmeen. Vi arver mye til vår datter, og lar andre arve det vi har når vi ikke trenger det lenger, eller gir det til Frelsesarmeen (bare putter det i en av Fretex-boksene). 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Prøv å legge det ut på finn.no/ torget under enten tils. Eller under gis bort. Skriv i annonsen at det gi fis til noen som virkelig trenger og ikke til noen som tenker å selge det videre. Jeg hjalp for en tid siden en innvandrer med et lite barn som trengte det meste. De ble veldig glade for alt jeg klarte å samle inn via finn. Du kan og høre i barnehagen om der er noen de ansatte vet om som trenger å arve, eller om du har et flyktningemottak der du bor, vet jeg at de der vil bli hoppende glad for å få. Anonymous poster hash: 768b4...5e7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Jeg selger de dyre tingene på FINN, og gir bort resten til venner og naboer, eller putter i Fretex kasse.Anonymous poster hash: f460b...794
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Noen av de første skoparene og klærne tar vi vare på. Ellers gir vi det bort til UFF/venner som vil arve. Anonymous poster hash: ebca9...a73
Leanne Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Her går barnas klær på rundgang i nabolaget, vi arver en del og sender videre det som er for smått veldig kjekt å slippe å kjøpe så mye nytt, sparer mange kroner på det
^^Belle^^ Skrevet 29. august 2014 #8 Skrevet 29. august 2014 Jeg har solgt dyre ting på facebook eller finn, og ellers gir vi det til Ukraina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå