AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Hva vil du gjøre annerledes selv? Og på hvilke måter bør din nye kjæreste være annerledes? Jeg bør: *Beherske temperamentet mitt bedre, og ikke komme med følelsesutbrudd. *Sette grenser tidligere, og ikke finne meg i så mye. *Ikke bli sjalu, som kanskje dessverre blir enda vanskeligere etter ferske erfaringer. Og jeg vil at han skal være: *Til å stole på, og omtenksom selv etter at nyforelskelsen har lagt seg. *Ikke opptatt av å brette ut halve livet på sosiale medier. *Beskjeden. Eksen pratet om seg selv og sine meritter hele tiden. *Klar til å vise at han er glad i meg, om ikke med store fakter, og ikke nærmest overse meg når vi omgås med andre. Anonymous poster hash: cd3e0...ae9 1
Planken Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Jeg bør: -Prøve å ikke gjøre meg selv så avhengig av partneren -Være realistisk mtp framtidsplaner og forhåpninger, mest for å skåne meg selv Ville satt pris på at partneren: -Faktisk respekterer meg -Har noenlunde samme verdier og holdninger som meg, spesielt når det gjelder temaer som jeg ser på som grunnleggende. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Jeg må: - ikke bli mora til enda en fyr, kreve større samarbeid fra starten - ikke bli så fort forelska, og dermed blind. Kalle en spade for en spade - snakke mer, vite mer om hva han vil i livet, hva han brenner for og hva som er viktig for han Han må: - like å diskutere vanskelige tema (politikk, krig, etikk) - ha flere av de samme verdiene som meg - vise kjærlighet på samme måte som megAnonymous poster hash: 192ef...fcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå