AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Jeg har alltid vært den typiske jente-jenta som har drømt om et vakkert bryllup helt siden jeg var liten. Jeg elsker å kikke på brudekjoler, ser gjerne på TV-programmer som ''Kjolen som sier ja'', ''Randy Knows Best'' og lignende programmer. Det er bare veldig typisk meg. Men samtidig betyr det ikke at jeg har lyst til å gifte meg med noen så fort jeg blir forelska i dem, jeg vil først ha et godt forhold over flere år før jeg kanskje kan BEGYNNE å vurdere det. Men til poenget. Her om dagen gikk jeg og kjæresten forbi en butikk her i byen hvor de har brudekjoler. Jeg kikket automatisk mot butikkvinduet, så sa kjæresten: ''Ja, du trenger ikke kikke så voldsomt. Ikke tenk dit en gang, du trenger ikke tenke på brudekjoler og bryllup. Ikke i det hele tatt, hvorfor gidder du egentlig?'' Jeg svarte: ''Jeg må synes brudekjoler er vakre, det betyr jo ikke at jeg vil gifte meg med deg å bare fordi jeg kikker!''. Det var veldig lite gjennomtenkt sagt av meg egentlig. Vi snakket det hele bort etter hvert, men jeg sitter igjen nå med en litt rar følelse. Det høres jo faktisk nesten ut som om begge to hadde en baktanke om å avslutte forholdet. Men det er jo ikke tilfellet, men jeg ble litt skremt. Vi er 19 og 21 og har vært sammen i to år, alt for unge og alt for tidlig for ekteskap. Men begge har uttrykt at vi føler at vi er den rette for hverandre. Men nå ble jeg litt usikker. Vi avkreftet jo omtrent begge to et eventuelt ekteskap om noen år. Tenker han i baner å avslutte forholdet til meg? Eller overtenker jeg bare? Jeg sitter hvertfall med en stor klump i halsen, jeg elsker han jo. Anonymous poster hash: 904e2...d3a 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Virker som om begge ble litt stressa av hele situasjonen, og kom derfor ganske uheldig ut. Han var redd for at du kanskje har begynt å tenke på forlovelse? Og du svarte surt tilbake, fordi du var redd for at han aldri ville gifte seg? Vet egentlig ikke. Anonymous poster hash: 0be4f...c21 4
got2go Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Virker bare som at dere begge syns det er for tidlig med bryllup per idag. Ikke at det er noe gæli med følelsene.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Hehe, sånn snakker jeg og kjæresten når vi går forbi babybutikker også... ' du må ikke tro at...', ' jeg er jo ikke så desp på barn, man må jo gå lov til å...' Etterfulgt av pinlig taushet... Ja ja, sånn går no dagan...Anonymous poster hash: 19965...fcf
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Du overanalyserer, noe som jo også er typisk for utpregede romantikere. Det betyr ingenting mer enn at dere ikke skal gifte dere på MANGE år enda. That's it. Anonymous poster hash: 194ae...2c1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Han er paranoidAnonymous poster hash: 1ed52...7bd 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Mannen er mer sånn når jeg ser på dyr. Bare fordi jeg sender han et bilde av en hund eller katt betyr det ikke at jeg har tenkt å dra å hente dyret dagen etter..... Han tør jo nesten ikke si at dyret er søtt engang før han har fått bekrefta det at; "Men vi vil vel ikke ha dyr nå...?" Anonymous poster hash: dbb94...6d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå