AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Er det noen av dere som har barn som er veldig ulike hverandre og dere som foreldre? Vi har to jenter som er veldig like på noen områder, men også forskjellige både utseendemessig og i atferd. Nesten litt fascinerende hvordan naturen kan lage små, ulike individ gang på gang. Hvordan er barna deres? Anonymous poster hash: a1fd7...137
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Mine to gutter er som natt og dag,både i utseende og væremåte. Fins ingen søskenliket,tror ingen hadde tippet at di var søsken.Di er helsøsken. Di har heller ingen likhet med sin far eller hans slekt.Merkelig hvordan noen er som snytt ut av sine foreldre, å noen er totalt ulike..:-)Anonymous poster hash: 9159c...edc
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Mine jenter har visse likheter mtp utseende, men det er ikke sånn at andre ser lett at de er søstre. Nå forandrer jo utseendet og farger seg med alderen, eldste som var veldig lik pappaen som baby, hun er mye mer lik meg nå. Minste ligna ikke på noen da hun var baby, men er mer lik pappaen nå. Sånn personlighetsmessig er de fra to ulike planeter, men de har likevel mange av de samme interessene, liker mye av det samme, så de leker utrolig godt sammen og er verdens beste venner (joda, de krangler også, men minimalt, når jeg sammenligner med andre søskenpar vi kjenner) De har fått ulike "talenter" og personlige styrker, og på et finurlig vis funker det helt supert sammen, de hjelper hverandre og den ene drar nytte av den andres styrker og vise versa.("når det regner på presten drypper det på klokkeren..."-ish Utrolig gøy å få oppleve to så ulike personligheter, som likevel kommer fra nøyaktig den samme genpoolen, som er av samme kjønn og får akkurat samme oppdragelse og muligheter, og likevel er så forskjellige! Anonymous poster hash: 98bcc...7b9
Ciara Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Mine to gutter har helt forskjellige personligheter. Utseendemessig er de også ganske forskjellige - noen ser noen få likheter mellom dem, andre finner ikke likheter i det hele tatt.
Gjest Riskjeks Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Barna mine er ved første øyekast ganske ulike, fordi den ene har brunt hår/brune øyne og den andre helt lyst hår og blå/grønne øyne. Men de har nok en del like ansiktstrekk, som samme form på øyne og nese.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Jeg har to gutter som er helt forskjellige av utseende og væremåte. Veldig rart og morsomt. Han ene har likheter med min familie, han andre ligner ingen stakkars. Anonymous poster hash: acc5e...e2d
Arkana Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Barna er ganske ulike hverandre utseendemessig (dog har alle lyst hår og blå øyne). Storebror er som snytt ut av nesen på sin far, lillesøster er prikk lik meg som barn, mens lillebror er en så god blanding av oss begge at det er vanskelig å finne hvilke spesifikke trekk han har fra hver av oss. Av personlighet er nok storebror og lillesøster ganske like hverandre, og faren, mens lillebror er mer lik meg.
skruf Skrevet 28. august 2014 #8 Skrevet 28. august 2014 Mine jenter er veldig ulike, både i væremåte og utseende. Den ene er lyshåret med blå øyne, og den andre er mørkhåret med grå øyne. Ikke så mye felles ansiktstrekk heller, bortsett fra at de begge er lange, smale og spebygd. Av personlighet så er de veldig lik Solan og Ludvig i Flåklypa.... den ene er den fødte optimist, uredd det meste, spretter opp om morgenen før fuglene har våknet i strålende humør. Den andre er den fødte pessimist, skeptiker på sin hals, utpreget b-menneske og ekstremt morgengretten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå