AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Har flyttet sammen med samboeren i hans leilighet, før bodde jeg i en annen by. Vi pleide alltid finne på mye, dra på kino, restaurant, café, eller bare sitte hjemme og spille spill, etc. Nå har han aldri tid til meg lengre. Vi har bare bodd sammen i ca halvannen måned, men han har vært borte omtrent hver kveld siden jeg flyttet inn. Enten med jobb, skrur på bilen, eller er med kompiser. Og jeg sitter hjemme alene. Har prøvd å ta det opp med han, men han sier at han ikke er interessert i å gi opp hobbyene sine, og han mener han ikke er SÅ mye borte, og ja, han er hjemme en eller to kvelder i uka, men da bare i et par timer før han legger seg fordi han er sliten etter alle de andre kveldene. Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg kjenner ikke noen her, og har prøvd å bli kjent med folk, det er ikke så lett. Og jeg vil jo være med kjæresten min også.. Anonymous poster hash: db932...2e4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Få frem at det ikke er snakk om å gi opp hobbyene sine, men at du savner å finne på ting med han Men om han er veldig vrien så er det kanskje vanskelig å gjøre noe med. Det beste hadde jo vært om du fant noen å være med når han er borte, men jeg skjønner at det ikke er så lett å bli kjent med folk.. Kanskje det er noen her inne som er i samme situasjon? Hvilken del av landet bor du? Anonymous poster hash: 16fae...413
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Kanskje du bør finne på noe å gjøre selv? Anonymous poster hash: 5aea3...a1f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Få frem at det ikke er snakk om å gi opp hobbyene sine, men at du savner å finne på ting med han Men om han er veldig vrien så er det kanskje vanskelig å gjøre noe med. Det beste hadde jo vært om du fant noen å være med når han er borte, men jeg skjønner at det ikke er så lett å bli kjent med folk.. Kanskje det er noen her inne som er i samme situasjon? Hvilken del av landet bor du? Anonymous poster hash: 16fae...413 Takk for tips, men nei, han er ganske vanskelig på det. Jeg kjenner noen her, og finner på ting med de, men som regel ikke til i 11-12 tiden på kvelden, vi har som regel jobb/skole dagen etterpå, så jeg kommer hjem i 9-10 tiden ofte, mens han er ute til rundt kl 12, og da sover jeg når han kommer hjem. Anonymous poster hash: db932...2e4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Kanskje du bør finne på noe å gjøre selv? Anonymous poster hash: 5aea3...a1f Jeg har ting å gjøre selv, takk. Anonymous poster hash: db932...2e4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Jeg hadde hintet om at jeg hadde hatt lyst å flytte tibake dit jeg kom fra og heller besøke kjæresten i helgene. Og sagt at vi ser hverandre så skjeldent og jeg savna venna mine... Anonymous poster hash: 8808c...1e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå