AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Svigerfar ringer meg i fylla. Det er 3. gangen nå. Han er først " snill" og sier hvor ator pris han setter på meg, deretter kommer det gift. Nå var det at jeg egentlig måtte forandre meg litt for at forholdet mellom sønnen og meg skulle ha framtid. Deretter ringer han og vil at jeg skal hente svigermor som også er på fylla. Jeg sier så at han får snakke med min svigerinne som bor i nærheten. Han ønsker å snakke med henne. Jeg ringer på for å gi henne telefonen. Hun hever stemmen og sier at den hun er mest sint på er meg. Hun er dint fordi jeg ikke har noe i den familien å gjøre. Hun tar seg friheten til å si at jeg må være direkte dum og at hun som kvinne ikke klarer å respektere meg. Forholdet har væet turbulent og jeg har vurdert å reise. Kjæresten min har sluttet å drikke og vi har det veldig bra. Selvsagt kan det gå til he..., men det kan alle forhold. Uansett spurte jeg ikke om hennes mening og telefonen fikk hun fordi jeg prøvde å ta ansvar for hennen fulle mor. Jeg skal aldri mer på besøk til noen av de og jeg vil ta avstand fra alle. Svigerfar har sagt sårende ting i fylla før, som å vise til hendelser og skylde på meg. Han er så ekjel å snakke med. Aldri mer!Anonymous poster hash: a71c1...430
Gjest Violetta Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Hvorfor tar du telefonen når han ringer? Du har da ingen plikt til det. 2
Gjest C'est la vie:) Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Hvordan stiller din kjæreste seg til dette dilemmaet? Hvordan er hans forhold til sin familie?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Tar kjæresten din avstand fra familien og hvordan de behandler deg? Er han med på at dere ikke har noe kontakt med de? Ser du for deg en fremtid med kjæresten din med barn? Hvordan blir familieforholdene visst dere stifter familie? Anonymous poster hash: 2c5dd...4e4 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Fordi det var ett år siden sist gang han såret meg, ante ikke han var på fylla en tirsdag. Fra nå av er han så langt ute av livet mitt som mulig. Ikke er jdg utro, ikke er jeg slem, ikke er jeg noe festløve. Er ikke perfekt, men aldri om jeg skal bli sånn han sier, for det innebærer at jeg må være mindre forutsigbar og mer spudlende for å skape mer " lidenskap" eller hva i alle dager han mente. Også sammenligner han mdg med sin egen eks. Han sa jeg måtte love å ikke si noe. Det gjør han hver gang. Denne gangen sa jeg fra dagen etter. Anonymous poster hash: a71c1...430
Gjest C'est la vie:) Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Ikke la svigerfamilien få lov til å trekke deg ned. Dersom de ikke gjør deg godt, ville jeg kuttet kontakt med dem. Det er kjæresten din du skal ha relasjon til og leve med. Familien hans får en dessverre ikke gjort noe med, bortsett fra å ta avstand. Anbefaler å konsentrere deg om forholdet mellom deg og kjæresten, og la det være avgjørende for deres fremtid.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Kjæresten min skulle snakke med faren sinsin og svigerinnen min sa med det samme at faren hennes aldri mer måtte ringe på mitt nummer. Hun ble brydd og selvsagt såret og flau. Hun føler skam, men å si til meg at jeg er dum og at hun ikke respekterer meg. At jeg må være dum som oppsøker den dritten osv. Hun har rett, men hun er så kald, direkte og sårende. Hun får meg til å tvile på forholdet og skremmer livet av meg. Jeg kjenner kjæresten min sine svakheter og ser på dette som en prøvetid for å se om vi kan fungere. Så langt har alt vært bra. Vi har det kjempe fint sammen. Hun beskylder han for å drikke, selv om han er edru med meg på kino. Hun gikk til fysisk angrep på sin egen mor en morgen fordi hun var lei drikkingen. Det er ikke et sunt miljø og jeg vil aldri utsette barn for denne dårlige oppførselen. Det har jeg sagt til typen, og han er helt enig. Det er selvsagt ingen enkel situasjon, men å få barn med mannen med den perfekte stamtavle er ikke så lett, for jeg vil ikke ha barn med en mann jeg ikke elsker. Alt er på vent. Anonymous poster hash: a71c1...430
Anciol Skrevet 28. august 2014 #8 Skrevet 28. august 2014 (endret) Jøss , min svigermor og hennes mann er slik som dine , heldigvis bor de 4 dager unna oss og vi ser dem veldig sjelden! Det er ikke god nok grunn til brudd! Ignorer svigers og ikke ta telefonen! Tåler ikke svigers i sommer snakket de så nedsettende om familien min og meg , at det var likefør jeg smalt neven i bordet og ba de se og holde kjeft! Endret 28. august 2014 av Anciol 1
Gjest C'est la vie:) Skrevet 28. august 2014 #9 Skrevet 28. august 2014 Kjæresten min skulle snakke med faren sinsin og svigerinnen min sa med det samme at faren hennes aldri mer måtte ringe på mitt nummer. Hun ble brydd og selvsagt såret og flau. Hun føler skam, men å si til meg at jeg er dum og at hun ikke respekterer meg. At jeg må være dum som oppsøker den dritten osv. Hun har rett, men hun er så kald, direkte og sårende. Hun får meg til å tvile på forholdet og skremmer livet av meg. Jeg kjenner kjæresten min sine svakheter og ser på dette som en prøvetid for å se om vi kan fungere. Så langt har alt vært bra. Vi har det kjempe fint sammen. Hun beskylder han for å drikke, selv om han er edru med meg på kino. Hun gikk til fysisk angrep på sin egen mor en morgen fordi hun var lei drikkingen. Det er ikke et sunt miljø og jeg vil aldri utsette barn for denne dårlige oppførselen. Det har jeg sagt til typen, og han er helt enig. Det er selvsagt ingen enkel situasjon, men å få barn med mannen med den perfekte stamtavle er ikke så lett, for jeg vil ikke ha barn med en mann jeg ikke elsker. Alt er på vent.Anonymous poster hash: a71c1...430 Da tyder det på at kjæresten din står ved din side, noe som kan være støttende for dere begge. Dere sammen kan bestemme hvordan relasjonen skal være mellom deres barn og hans foreldre. Jeg ville ikke latt mannen gå på grunn av hans familie, da ville jeg heller latt familien hans gå. Det virker ikke som om de gjør dere noe godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå