AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Har alltid trent på dagtid. Nå har jeg ny jobb og får ikke trent før i 8tiden på kvelden. Greia er at om jeg sover så utrolig urolig om jeg spiser sent på kvelden og før jeg legger meg. Spiser rundt 2000 kalorier pr. dag. Anonymous poster hash: 64fc0...9c3
Gjest Artistina Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Jeg spiser etter trening hvis jeg er sulten - hvis ikke så dropper jeg det.
magicpie Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Så lenge du får i deg nok kalorier ellers i døgnet, så spiller det ingen rolle.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Herregud for ei setning. Sover utrolig dårlig om jeg spiser sent, skulle det stå da 😜 Takk for svar 😊Anonymous poster hash: 64fc0...9c3
Anaïs Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Jeg tar meg alltid en proteinshake etter trening
Gjest Runforit Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Viktigste er at du får i deg nok kalorier i løpet av dagen
Wiggins Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Så lenge du får i deg nok kalorier ellers i døgnet, så spiller det ingen rolle. Joda, det spiller absolutt en rolle. Det avhenger selvsagt av hvor hardt man trener, men hvis man trener en lang utholdenhetsøkt bør man få i seg karbohydrater det første kvarteret etter at man er ferdig. Hvis man trener tung styrketrening bør man få i seg proteiner etter trening. Begge deler gir raskere restitusjon, slik at man trenger mindre hvile før neste økt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå