AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Hei. Lurte på om noen vil dele sine erfaringer med reklamasjon på møbler hos Bolia. Fikk nettopp svar fra kundeservicen deres at spisebordet vi har kjøpt og som har slått seg, desverre ikke tåler den tørre luften i Nord-Norge og dette er grunnen til at bordet har slått seg. Vi har valget mellom å få pengene tilbake om vi returnerer bordet, eller beholde det skjeve bordet, ingen mulighet til ombytting selv om de fortsatt har møbelet i sortimentet sitt. Lurer på hvilke rettigheter vi har, de reklamerer jo selv med 5 års garanti. Synes forøvrig at svaret deres var vel spesielt, men det er kanskje bare meg? Anonymous poster hash: 217d0...d93
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Vet ikke noe om hvilke rettigheter dere har, men det var et meget spesielt svar... Hvorfor har de Bolia i feks. Tromsø dersom møblene ikke tåler "den tørre lufta"?! Anonymous poster hash: 4ac18...7da
Zzyzx Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Du vil jo ikke ha det samme bordet igjen, vil du? Å heve kjøpet høres i dette tilfellet ut som en rimelig løsning for begge parter. http://lovdata.no/dokument/NL/lov/2002-06-21-34#KAPITTEL_6 1
Vindmølle Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Jeg synes det høres litt rart ut at møbelet ikke tåler luften, men hvis det faktisk er tilfelle så synes jeg svarer er helt greit. Det vil jo være nokså håpløst å gi dere ny av samme varen hvis det ikke tåler klimaet der dere bor. Da er det jo mye bedre å få pengene igjen. Om dere absolutt ønsker å prøve bordet en gang til så er det jo bare å kjøpe det for pengene dere får i retur? Vi har reklamert på trekket på sofaen vår. Først ville de st vi skulle fikse trådene som stakk ut selv med en nål (sofaen var ny), men da vi sa at vi ikke ønsket det fikk vi tilsendt nytt trekk uten problemer.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #5 Skrevet 30. august 2014 Hev kjøpet og bruk pengene på å kjøpe et bord som tåler luften der du bor. Anonymous poster hash: 28b1d...fa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå