Gjest Vevila Skrevet 28. august 2014 #1 Del Skrevet 28. august 2014 Har vært forkjølt noen dager og sovet med åpen munn... Når jeg har våknet har tennene føltes knusktørre og er fulle av hvite flekker som ikke går bort... Hva er dette? Og hvordan kan jeg få det bort...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 28. august 2014 #2 Del Skrevet 28. august 2014 Hmmm prøvd med corsodyl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #3 Del Skrevet 28. august 2014 Hvite flekker er som regel syreskader eller andre skader. Anonymous poster hash: 4bf5e...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #4 Del Skrevet 28. august 2014 Det kan være små mineralieringsforstyrrelser, skader fra tidligere, begynnende hulll... Sannsynligvis har du hatt disse hvite flekkene lenge, de bare vises utrolig mye bedre når tannen er "uttørket"! Anonymous poster hash: 23b79...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #5 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg hadde ofte hvite flekker på fortennene mine da jeg var yngre, men det ble borte med tiden. Fikk jo bedre kosthold da jeg kom i midten av 20-årene, og har ikke hatt hvite flekker siden, så det kan ha noe å si. Anonymous poster hash: 59336...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 28. august 2014 #6 Del Skrevet 28. august 2014 Hva er mineraliseringsforstyrrelser? Ser ut som om det var rett i at det var uttørkningen som gjorde det tydeligere i alle fall, for nå er det nesten borte(heldigvis!), og det så virkelig ille ut en stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #7 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg våknet en gang med synlige hvite flekker på tennene etter en natt med veldig tett nese og mye munnpusting, men flekkene gikk bort igjen. Det er visstnok normalt ved forkjølelse og munnpusting. Anonymous poster hash: c38ad...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #8 Del Skrevet 28. august 2014 Syreskade eller tannstein? Tannstein kan du fjerne hos tannlegen. Google og se om det ser likt ut? Anonymous poster hash: 848a2...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå