Gå til innhold

Hvordan bli kvitt kviser? Produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i flere måneder slitt med kviser i ansiktet. Jeg har egentlig aldri slitt med dette før, så jeg skjønner ikke hvorfor det kommer kviser. Når de forsvinner, så kommer det bare opp nye :(

Jeg renser huden med facial cleanser fra MD og bruker jojobaolje som dag krem. Noen som kan anbefale noen produkter fra MD som hjelper mot kviser?

Videoannonse
Annonse
Gjest C'est la vie:)
Skrevet (endret)

Har slitt med kviser i over ti år... Har ikke vært borti det produktet du bruker, men har en del tips som har hjulpet meg.

1. Drikk masse vann, det renser huden innenfra (Utrolig effektivt)
2. Pass på kostholdet, for min del kommer kvisene helst ved sukker- og fettholdig mat....

3. Bruk sminke med lite kjemikalier, da får huden puste.

Min største redning var denne:

https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=509832&ref=search

- Generelt er La Roche-Posay et veldig bra merke for huden. Har prøvd mye forskjellig, men disse produktene har fungert best! Apoteket selger dette.

Håper dette kan hjelpe deg :)

Endret av C'est la vie:)
Skrevet

Går du på p-piller? Fikk masse kviser av en type pille, byttet deretter og ser massiv forskjell.

Skrevet

Bestill time hos hudlege om du har mye kviser, den beste hjelpen får du der. MD er greit nok, men det tok ikke knekken på kvisene mine. Det måtte produkter på resept til for å bli kvitt dem.

Mange tror en må være veldig ille før de oppsøker hudlege, det var ikke jeg - men ble tatt veldig på alvor. Det er bedre å være i forkant.

Anonymous poster hash: 55b0f...681

Gjest BabyBlue
Skrevet

Kan være jojobaolje ikke er nok for å gi nok fukt. Har du dagkrem/nattkrem eller fuktmaske?

Skrevet

Det er viktig å rense huden morgen og kveld hvertfall, og bruke produkter som er tilpasset din hud :). Bruk litt ekstra tid på dette, og hvis du ikke ser noen virkning etter en stund kan du prøve å kjøpe Basiron som er reseptfritt på apoteket, og hvis det heller ikke fungerer bør du på resept fra legen, som f.eks Dalacin

Anonymous poster hash: 3db21...a42
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Jeg har i flere måneder slitt med kviser i ansiktet. Jeg har egentlig aldri slitt med dette før, så jeg skjønner ikke hvorfor det kommer kviser. Når de forsvinner, så kommer det bare opp nye :(

Jeg renser huden med facial cleanser fra MD og bruker jojobaolje som dag krem. Noen som kan anbefale noen produkter fra MD som hjelper mot kviser?

Je vet ikke hvor lenge du har brukt jojobaolje, men jeg fikk mye kviser en stund etter at jeg startet å bruke jojobaolje, og de forsvant ett par uker etter at jeg sluttet med det.

Skrevet

MD Formulations continous renewal serum hjelper mot urenheter.

Det blir verre før det blir bedre, det sørger for at alle urenheter kommer

til overflaten før huden igjen blir penere.

Mange liker jojobaolje, men jeg har også hørt om mange som får urenheter

ved bruk av dette, så kanskje du burde prøve en dagkrem i stedet :)

Skrevet

MD Formulations continous renewal serum :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...