AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Kjæresten min har vært utro mot meg der han har kysset en jente og hatt sex med en annen 2 ganger. Da jeg fikk vite det begynte han å grine og nektet å gi slipp på meg jeg ga han en sjanse... Men vil på en måte ikke gi han denne sjansen. For jeg synes ikke han fortjener det. Nå har jeg tilgang til tlf og facebooken Hannes og det jeg sier han skal gjøre gjør han. Han sier han kan slutte å henge med kompisene sine så lenge han ikke mister meg. Han sier også at han ikke likte det, at det bare skjedde og han vet ikke hvorfor han gjore det. Dette er to mnd siden, og jeg er fortsatt like knust og såret. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 03ed0...a0c
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Gi ham en sjanse til! Alle kan tråkke feil, og det er åpenbart at han angrer. Forsøk heller å tenke på at nå som han har smakt forbuden frukt kommer han aldri til å gjøre det igjen. Det er så mange som automatisk tenker "dump ham", men bør man ikke la et angrende menneske få gjøre opp for seg? Anonymous poster hash: a0c84...a43 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Men for litt over et år siden var han utro også... Så det har skjedd før! Men nå har jo jeg full kontroll over livet Hannes men veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Kunne lett tilgitt om det kun var skjedd en gang...Anonymous poster hash: 03ed0...a0c
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Men for litt over et år siden var han utro også... Så det har skjedd før! Men nå har jo jeg full kontroll over livet Hannes men veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Kunne lett tilgitt om det kun var skjedd en gang...Anonymous poster hash: 03ed0...a0c Hvorfor skrev du ikke det i førsteinnlegget? Det er jo svært relevant for å komme med gode råd! Utro to ganger? Dump ham. Anonymous poster hash: a0c84...a43 5
Cocogirl Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 En gang utro, alltid utro dump han og finn en som er mye bedre og tenker på deg Har opplevd dette før, de forandrer seg ikke.. Lykke til 4
Gjest Aella Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 (endret) "Han fortjener det ikke.". - FEIL!! Du fortjener det ikke, drit i han, tenk på deg selv! Jeg siterer hun over meg å sier en gang utro, alltid utro ... og i dette tilfellet så stemmer jo det. Han har vært utro for et år siden, og for en månede siden TO ganger! Hvor mange flere ganger kan det være som du ikke vet om?! Dump han, uansett du har tatt han tilbake en gang, tar du han tilbake en gang til så har han ikke noen grunn til å stoppe å være utro, for i hans tanke så vil du alltid ta han tilbake. Sjansen for å få skjønnsykdommer er også større, så det er også en grunn til å dumpe han. Jeg ville ikke tatt sjansen på det hvertfall. Endret 28. august 2014 av Aella 4
Commander Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 2 mnd er desverre ingenting i en slik sammenheng. Men hovedproblemet ditt er at du er sammen med en som ikke respekterer deg. Flere episoder på kort tid er ikke ett uhell Det viser bare at når muligheten er der det viktigere for han å booste eget ego og egen tilfredstillelse enn å ta hensyn til deg. Det kommer til å fortsette men han vil bli dyktigere på å skjule det.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #8 Skrevet 28. august 2014 Men hvorfor er folk utro?? Jeg er ikke kjedelig i sengen, jeg we med på alt og han er fornøyd med sexen. Blir lagt an på veldig ofte og alle sier til han hvor heldig han er. Jeg er heller ikke slapp nedentil, jeg er veldig stram og har en stor rompe og alt han vil ha. Men hvorfor velger han å være utro, jeg fårstår det bare ikke... Anonymous poster hash: 03ed0...a0c
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #9 Skrevet 28. august 2014 Kjæresten min har vært utro mot meg der han har kysset en jente og hatt sex med en annen 2 ganger. Anonymous poster hash: 03ed0...a0c Hvorfor skrev du ikke det i førsteinnlegget? Anonymous poster hash: a0c84...a43 ..Hvorfor leser du ikke HI ordentlig før du kommer med råd?Anonymous poster hash: 16533...30f 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #10 Skrevet 28. august 2014 Jeg har vært sammen med en sånn fyr - han gråt, han brøt sammen, han la seg flat og ba meg være så snill å ikke gå, fordi han elsket meg og ville gjøre hva som helst for meg. Han gjorde faktisk hva som helst for meg, han viste på alle mulige måter at han elsket meg, bortsett fra noe veldig veldig viktig: Han fortsatte å være utro. Etter at han oppga koden på mobilen og face så tok det litt tid før han gjorde noe "galt" igjen, men han gjorde det. Jeg har ofte lurt på hvorfor han var utro, hvorfor han benyttet alle anledninger til å prøve seg på andre... Jeg klarer ikke komme opp med noe annet enn at han var fryktelig umoden, og usikker. Han måtte ha bekreftelse hele tiden og det var nesten som en avhengighet. Og pga usikkerheten sin var han muligens også desperat etter å beholde meg som var det eneste faste holdepunktet i livet hans. Jeg burde sikkert være sint og hate vedkommende, men vi er fortsatt på talefot. Har ingen følelser for han på den måten lenger, men jeg vet at han ikke er en "ond" person, selv om han såret meg veldig. Håper han en dag får bukt med sine egne issues og klarer å være monogam med ei jente, for jeg unner han egentlig alt godt. Det jeg prøver å si er ; det er greit hvis du fortsatt er glad i han og liker han. Ikke skam deg over det. Men for ditt eget beste så må du gå fra han, ingen fortjener å bli holdt for narr på den måten. Anonymous poster hash: 13807...4a3 1
Gjest C'est la vie:) Skrevet 28. august 2014 #11 Skrevet 28. august 2014 Det beste rådet jeg kan gi er å gjøre det slutt med han. Flere over her har erfaringer med slike, og jeg kan via ei god venninne bekrefte teorien på at de ikke forandrer seg. Det er vondt når slikt skjer, og forståelig at en ønsker å holde fast med det en har med sin partner. Likevel mener jeg at når noen er utro, forsvinner det partene hadde sammen. Tilgir du han, vil utroskapen alltid ligge der som en bekymring og være sårende for deg.
Gjest Ljhh Skrevet 28. august 2014 #12 Skrevet 28. august 2014 Dump han. Han forandrer seg ikke.. Og vil du virkelig være sammen med en du ikke er trygg på? For det kan du jo ikke være når du må ha kontroll på han (facebook osv) ?? Du skal jo stole blindt på kjæresten din. Ja, alle kan trå feil og drite seg ut, men du må ta et standpunkt, sette grenser og ikke gi etter.. Kjenn din egen verdi! Ingen fortjener en kjæreste som har behov for å være med andre. Da finner du deg i for masse og vil ikke bli respektert.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #13 Skrevet 28. august 2014 Var også sammen med en fyr som var utro. De forandrer seg aldri, dessverre. Gå før du blir mer såret! Anonymous poster hash: 51af2...5de 1
Gjest alegria Skrevet 28. august 2014 #14 Skrevet 28. august 2014 Men for litt over et år siden var han utro også... Så det har skjedd før! Men nå har jo jeg full kontroll over livet Hannes men veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Kunne lett tilgitt om det kun var skjedd en gang...Anonymous poster hash: 03ed0...a0c At han har vært utro to ganger betyr han ikke angrer. alle kan gjøre feil en gang, men andre gangen er det ikke en feil.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #15 Skrevet 28. august 2014 Dette er ikke noe forhold å samle på. Full kontroll på livet hans? Ikke få lov å vere med kompiser? Jeg ville ikke hatt det sånn. Man skal gi hverandre frihet fordi man stoler på hverandre. Er tilliten borte så spår jeg forholdet for ferdig. Gi han friheten, velg å stole på han eller dropp han. Jeg ville gjort det siste, men det er opp til deg. Det er som regel en grunn til at folk er utro. Kanskje man kan være "uheldig" på en fest en gang, men tre ganger? Nei, det er ikke tilfeldig. Anonymous poster hash: 3239d...edc
Gjest Malanthor Skrevet 28. august 2014 #16 Skrevet 28. august 2014 Så godt som alle er istand til og være utro i den rette konteksten. Men denne fyren har altså vært utro både for et år siden, og nå igjen TO ganger med en jente pluss at han har kysset en annen? Han virker jo som en notorisk upålitelig slask. Dump han.
Gjest Coolaid Skrevet 28. august 2014 #17 Skrevet 28. august 2014 Kjæresten min har vært utro mot meg der han har kysset en jente og hatt sex med en annen 2 ganger. Da jeg fikk vite det begynte han å grine og nektet å gi slipp på meg jeg ga han en sjanse... Men vil på en måte ikke gi han denne sjansen. For jeg synes ikke han fortjener det. Nå har jeg tilgang til tlf og facebooken Hannes og det jeg sier han skal gjøre gjør han. Han sier han kan slutte å henge med kompisene sine så lenge han ikke mister meg. Han sier også at han ikke likte det, at det bare skjedde og han vet ikke hvorfor han gjore det. Dette er to mnd siden, og jeg er fortsatt like knust og såret. Hva tenker dere?Anonymous poster hash: 03ed0...a0c Helt ærlig? Han har gjentatte ganger vært utro. Han innrømte ingenting før du fant ut ? Det betyr at han i utgangspunktet syns det var greit så lenge han kom unna med det. Nå som han er ferska gråter han og lover at du skal ha kontroll over ham. Det skulle ikke være nødvendig. Tidligere oppførsel viser fremtidens oppførsel. Du skal følge magefølelsen din. Du skriver at du syns at han ikke fortjener en sjanse til. Følg den, eller angre på avgjørelsen din neste gang han er utro. Han driver med brannslukking akkurat nå og prøver å manipulere deg. Han gjør akkurat det samme som et trassig barn som ikke får det som det vil - appellere til følelsene dine med tårer. Du kan ikke stole på denne mannen.
Gjest Coolaid Skrevet 28. august 2014 #18 Skrevet 28. august 2014 Så godt som alle er istand til og være utro i den rette konteksten. Men denne fyren har altså vært utro både for et år siden, og nå igjen TO ganger med en jente pluss at han har kysset en annen? Han virker jo som en notorisk upålitelig slask. Dump han. Alle kan dersom de selv ønsker det. Men å være utro er ikke noe som man uheldigvis dumper uti fordi man blir tiltrukket av en person. Jeg passer ikke inn i beskrivelsen din, jeg har holdniger og verdier som er sterkt forankret i meg selv.
mara2012 Skrevet 28. august 2014 #19 Skrevet 28. august 2014 Once a cheater, always a cheater.. At du nekter han kontakt med kompiser og har full tilgang til alle bruker-areneane hans, hjelper hvertfall ikke.. Nei, jeg ville dumpet han!
Gjest Malanthor Skrevet 28. august 2014 #20 Skrevet 28. august 2014 Alle kan dersom de selv ønsker det. Men å være utro er ikke noe som man uheldigvis dumper uti fordi man blir tiltrukket av en person. Jeg passer ikke inn i beskrivelsen din, jeg har holdniger og verdier som er sterkt forankret i meg selv. Så godt som alle innebærer selfølgelig at det finnes unntak. Og kontekst åpner for alt mulig av situasjoner, akseptable som uakseptable. Jeg sier egentlig ikke noe som ikke beskriver noen, til det er det jeg sier alt for åpent. Men det er fint at du har sterke holdninger og verdier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå