AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Jeg har en bekjent jeg lenge har hatt lyst til å slette fra snapchat, men ikke kunnet gjort siden vi jobbet sammen. Men nå har jeg fått ny jobb og GLEDET meg til å endelig kunne slippe å få de hundre snapsene om dagen.. MEN, etter at jeg hadde blokkert og slettet gikk det et par uker også fikk jeg en snap IGJEN! Hvordan er dette mulig? Anonymous poster hash: 99164...64c
Avalon Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Kanskje vedkommende har laget seg en ny snapkonto og lagt deg til igjen? Jeg vet ikke
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Hvis du har godkjent at du kan motta snap fra "alle" så kan vedkommende bare ha slettet sin gamle konto og opprettet ny, og så når han/hun deg igjen. Blokker igjen og endre innstillingene dine slik at du bare kan motta snap fra venner:-) Anonymous poster hash: 1b3d3...5a7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Så da må hun ha laget en ny konto da? Hun het det samme, men er det den eneste muligheten? Har satt den til bare venner nå. -Ts Anonymous poster hash: 99164...64c
Gjest _LilleMy Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Problemet er at du slettet henne etter at du blokkerte henne. Du må bare blokkere, og ikke slette, så mottar du ikke snaps
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå