Gå til innhold

Jeg skal under "kniven" hoss en plastikkirug .skal

Gjest anonym

Hvor mangen har latt seg fettsuge?  

1. 1. Hvor mangen har latt seg fettsuge?

• ja 1 gang
      0
    • jeg skal snart ønsk meg lykke til!!!!!!!
      0
    • Jeg vurderer det
      3
    • nei over hode ikke!!!
      16

Anbefalte innlegg

Gjest ~vikki~

:D

Endelig,nå er det kun 3 mnd. igjen tils jeg skal få meg en "ny" kropp.

På Bergen klinikk i Bergen er mitt operasjons sted...

jeg skal fettsuge utvendig av lårene og insiden.

hoftene og fjerne hele "fødsels magne min" :o jaaaaaaa???? hva sa du????

FLAT MAGE IGJEN???? ETTER ALLE DISSE ÅRENE????

Så da er mit spørsmål til dere:

har du gjort noe slikt/lignende?

skal du gjøre det?

hva måtte/skal du betale?

hvor gjor/skal du det henne?

er du fornøyd med resultatet??

og sist men ikke minst...vet du om noen norske internett sider med mangen før og etter bilder???

NORSKE-Husk det dah........ :wink:

Og Heeeeeeelt til slutt takk for at du leste dette og både hørte på mitt babbel og leste mine feil?? :roll::roll::roll::roll::roll:

har du noe å bidra????

:D

~Vikki~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

Tror ikke jeg ville gjort det noen gang, selv om det trengs.

Hvor mye regner du med å betale da?

Det finnes jo andre måter man kan fjerne fett på selv om det og koster. Tenker på ulike former for elektostimulering, osv. Jeg ville forsøkt det først for å slippe inngrep.

Dette var ikke ment som noen kritikk mot deg, jeg synes folk får gjøre det de vil med kroppen sin. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Hadde x antall timer i treningsstudio og skikkelig kosthold slått feil; ja - jeg hadde nok vurdert å få gjort et kirurgisk inngrep for fjerning av eventuelt flesk på lårene.

Håper du blir fornøyd da!

Tvi tvi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~vikki~

Jeg regner med å betale ca 60.000,- (+ eller -)

:wink: Og ang. det som ble nevnt om streng trening osv... alt det der er greit.men du skal vere klar over det at det finnes visse steder på kroppen din hvor det legger seg "fett-dyner" som du ikke får vekk uansett!!!! :wink:

spesielt for oss kvinner med flerbarn fødsler så er det områder som for.eks. lår og mage som er umulig å trene vekk pga. svangerskaps fettet er mye sterkere enn vanlig fedme og noen får det vekk og noen gjør ikke. :roll: MEN ingen får vekk på de nevnte områder: ridebukselår og ekstra hud med svangerskaps fett. kan da ikke trene vekk henge hud for svarte...hehehe :D :D :D :D

ellers er det fint å høre andres meninger.som da selvfølgelig alle har en rett til å utrykke :D

~vikki~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Vikki.

Håper du ikke tok mitt forrige svar som en pekefinger eller et angrep på deg, eller din måte å løse problemene på. Det var det overhode ikke ment som.

Jeg vet utmerket godt at ridebukselår er vanskelige å få vekk, selv uten å ha vært igjennom flere barnefødsler (jeg har derimot en mor som har vært igjennom etpar). Mutti trener forøvrig endel, passer på hva hun spiser og har en innstilling om at kroppen etterhvert bærer preg av å ha levd noen år... Jeg digger hennes innstillig og levevis - og håper jeg blir likedan som 50-åring.

Samtidig forstår jeg deg og ditt valg utrolig godt; og ser ikke bort ifra at jeg kan gjøre det samme selv en vakker dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...