Leehyori Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Hei alle sammen, - Rett på sak Jeg har alltid snakket og bevegd meg i søvne, altså satt meg opp, våknet med hode i fotenden til og med tatt push ups. Jeg snakker, kjefter, gråter osv. Ofte "våkner" jeg, men klarer ikke å reagere, bare høre og noen ganger se. Samboeren min hysjer noen ganger på meg, men jeg klarer ikke noe annet en å høre at han hysjer. Han har også noen ganger hatt det morsomt med pratingen min, altså han spør meg om spørsmål, jeg klarer å høre hva han spør om, men jeg klarer ikke å svare + at jeg sovner fort igjen etter dette. Før jeg flyttet til samboeren min skrek jeg ofte, jeg hylte så høyt at faren min kom inn på rommet og trodde jeg ble drept eller noe... Når jeg flyttet til samboeren min ble snakkingen mindre, det var ikke ofte jeg snakket osv. Men nå har jeg begynt å studere på kveldstid, og gud som jeg kjefter og smeller. Samboeren min våkner fort av dette, noe som gjør at han sover dårlig. Om jeg ikke slutter å snakke så får han heller ikke sovnet igjen. Jeg ser egentlig ikke noen annen løsning enn å sove på sofaen :/ Er ikke aktuelt å slutte på skolen eller jobben. - What to do...
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Psykolog? Anonymous poster hash: 84e26...219 1
Daiquiry Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Vi har samme problem her.....han herjer i sengen, og jeg ligger våken. Har dessverre ingen råd til deg
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Psykolog? Anonymous poster hash: 84e26...219 Fordi hun snakker i søvne? Er det rart det er månedslange køer for å få psykologhjelp i Norge? Ta kontakt med fastlegen din som kan henvise deg videre. Vær åpen om at det er et reellt problem som forstyrrer både din og samboerens søvn. Sannsynligvis vil du få hjelp hos en søvnklinikk/ekspert. Anonymous poster hash: 2163f...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå