Gå til innhold

Daten min virker så likegyldig ut.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann i en måned. Vi har møtt hveandre jevnlig, og det ble ganske hett mellom oss. Vi har hatt sex flere ganger. Egentlig for tidlig men samtidig så tok jeg sjansen fordi jeg følte meg veldig tiltrukket.

I virkeligheten , altså når vi møtes, så er det han som tar intiativet som oftest til kyssing, osv. Men når vi er på nettet så er det meg som virker hippest ut på han. Føler at det er meg som kontakter han mest for å få dialog igang, og det er jeg litt lei av, men samtidig så sier han jo ja til å møte meg igjen, hele tiden..

Regner med at han ville sagt ifra hvis jeg var uinteressant for han.

Nå spurte jeg om vi skulle møtes i helgen, og han sa ja til det. Men sa at han visste ikke når klokken det passet ennå.

Bør jeg nå holde stillt å se om han tar kontakt på nettet neste gang for å avtale klokkeslett? Noen som har anbefalinger til meg? Og hvordan teste ut hans interesse? Hvis det er bare meg som prøver å holde det gående via nettet, tiltross for at han tar intiativ til alt når vi først møtes selv, så er det vitsen for meg å drive på med dette da? Kan det virke som om han kun er interessert i sex?

Noen som har råd å gi meg eller erfaringer å dele om lignende situasjoner?

Anonymous poster hash: 3feeb...9ac
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan svare deg, men lover du da å aldri mer skrive at noen "virker likegyldig ut"? Daten din "virker likegyldig". Ikke "ut"! Da må du i såfall skrive at han "ser likegyldig ut".

Anonymous poster hash: abd6d...85c

• Liker 15
Skrevet

Beklager avsporinga, men det svir i øynene mine av alle brukerne her inne som bruker "ut" bak nesten alt.

• Liker 12
Skrevet

Trådstarter : han ser interessert ut men på nettet så virker han likegyldig i oppførsel

Skrevet

Beklager avsporinga, men det svir i øynene mine av alle brukerne her inne som bruker "ut" bak nesten alt.

Det kan nok virke som det er mange. Har en sterk mistanke om at det er samme person som står bak alle disse trådene.

• Liker 3
Skrevet

Dere kommuniserer på nettet?

Ringer ikke hverandre???

• Liker 1
Skrevet

Det kan nok virke som det er mange. Har en sterk mistanke om at det er samme person som står bak alle disse trådene.

Ja. Smartbimbo.

Anonymous poster hash: 27b15...832

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Kva tyder: "virker hippest ut på han"?

Skrevet

La ham ta kontakt nå, gjør deg litt kostbar :)

Anonymous poster hash: 30796...8b9
  • Liker 3
Skrevet

....Du dater ikke han som var "syk" (ut)? forrige helg eller?

I så fall - vær så snill, for din egen del og for alle andres del, vurder den datepausen en gang til er du grei.

For å svare på HI: ikke ALLE er gode på å kommunisere over tekstmeldinger og internett... Har inntrykk av at det er mange menn som ikke fikser det like godt som jenter skulle ønske. Behøver ikke bety en dritt.

• Liker 3
Skrevet

Hva er det egentlig som skal til for at du skal føle deg trygg? At han sier at han liker deg en gang i timen? Eller oftere?

Anonymous poster hash: 7aa30...c79
  • Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Språknazier, det tar seg virkelig ikke ut.

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Du sender en melding der du skriver at han får gi beskjed når han vet når dere kan treffes, og så legger du andre planer.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes ikke daten din virker likegyldig, jeg synes han virker som et normalt menneske med et liv stort sett de fleste av oss har. Et travelt ett. Dere treffes, har det hyggelig, har sex, og det utvikler seg egentlig i ett normalt tempo. Men ikke raskt nok eller intenst nok for deg. Frykten din for å bli forlatt gjør at du bruker all energien din på å analysere hva han mener, tenker, føler, ønsker, vil osv osv.

Gjør deg selv en tjeneste og bestill en time hos psykolog og få hjelp til å ta tak i den angsten du sliter med når det kommer til mannfolk. Jeg sier ikke dette for å være frekk, men jeg sier det fordi jeg får vondt i sjela mi av å lese innleggene dine hver gang du treffer noen du liker, og gjør ting du har bestemt deg for å ikke gjøre, fordi du vet at du ødelegger for deg selv ved å gjøre de.

• Liker 1
Skrevet

Språknazier, det tar seg virkelig ikke ut.

Enig, helt sykt å gå rundt å etterforske hvem som skriver innlegg her. Ser ut som at enkelte har lite å gjøre på.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Det er ikke alle som elsker å sende meldinger osv. Det må du bare leve med

• Liker 1
Skrevet

Kva tyder: "virker hippest ut på han"?

Jeg tror det har noe å gjøre med at han har en hippest (hippo? flodhest?) på seg? En teskjorte kanskje? Eller så er han muligens bare litt overvektig, dog tyder ting på at han virker, på tross av dette.

Skrevet

Herregud.. la nå TS være i fred.. snakk om å plukke på et stakkars individ!

Å være hippest betyr sannsynligvis hyppest - det er jeg rimelig sikker på at de fleste her forstår! Og endelsene her og der er faktisk normale andre steder i landet?" Å gjøre på" har jeg hørt en million ganger før!

Skjerp dere!

Anonymous poster hash: 43a0b...886
  • Liker 3
Skrevet

Det er vel stor fare for at han er mest interessert i fysisk kontakt, ja. Har dere eller interessante samtaler?

Anonymous poster hash: 2e179...64a
  • Liker 2
Skrevet

eller = ellers

Anonymous poster hash: 2e179...64a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...