AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Jeg har en 3-åring som er glad i klemmer og er flink til å prate. Han kan snakke lenge og vel om fortiden, nåtiden og drømmer for fremtiden. Han forteller også ofte hvor glad han er i alle i familien og vi dier det samme igjen. Kveldsstundene med han er veldig fine. Mannen min og jeg pleier å legge han annenhver kveld. Problenet er at mannen min vil han skal sove sammen med oss for det er så koselig. Gutten vår drømmer mye og skifter stilling 50 ganger om natta. Jeg sover kjempedårlig når han er der, våkner ofte og det er altfor trangt. Når jeg legger gutten vår i hans seng på hans rom sovner han greit der og kan sove natta igjennom. Men manben mib henter han på natta ibb til oss for det er så koselig, sier han. Har tatt det opp mange ganger men han skjønner ikke problemet. Har også sovet endel på gjesterommet for der sover jeg bedre enn i den overfyllte dobbeltsenga. Sex blir det naturlug nok ganske sjelden. Synes det er så leit også, er jo "bare" 28 år... Anonymous poster hash: 78c63...f35
emilia12 Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Han henter han inn når han sover natten gjennom slik att du ikke får sove? For en dust. Hadde kanskje skjønt det om gutten sov dårlig alene. Ville tatt en skikkelig alvorsprat med han. Han bør jo ta hensyn til deg. Dessuten er det en dårlig vane for gutten. Minner meg litt om en eks som insisterte på å ha kattungen i senga. Jeg var høygravid og sov dårlig. Ble ikke bedre av å bli klort av ei katt! Skjønner godt du er lei men her MÅ du sette foten ned kraftig. Du skal jo ikke behøve å rømme soverommet for att mannen vil "kose" med ett barn som sover godt på eget rom. Dummeste jeg har hørt 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Han henter ungen når han sover? Dette synes jeg virker meget spesielt! Hadde vært noe helt annet om det var ungen som kom inn til dere selv for at han ikke fikk sove.Anonymous poster hash: 3002c...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Ikke for å være ekkel, men henter mannen gutten fordi han da vet han at det ikke er aktuelt med sex? Kan dette være en forklaring? Det er sikkert ganske hyggelig å ha en 3 åring i senga, men hva når 3 åringen blir større og ikke vil sove i egen seng, fordi 5 åringen synes det er hyggeligere hos mamma og pappa? Nei, her må mor ta grep!Anonymous poster hash: beeaa...399 3
Lou Salome Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Sier som en annen svarte i en annen tråd her: Det er jo han (mannen din) du må si dette til, ikke oss? Kose kan dere gjøre med treåringen i senga helgedagsmorgener. Jeg hadde båret barnet rett tilbake hver gang, jeg. Din søvn er da viktigere enn din manns "kos", barnet har ingen fordel av det annet enn at dere etablerer en dårlig vane.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Sett mannen din ned å forklar ham at det er helt naturlig og faktisk normalt at ett barn på 3 år skal sove i sin egen seng. Og at han gjennom å hente han om natten faktisk kan sørge for at barnet begynner å ikke ville sove alene. Det skal også hensyntas deg, det er jo ditt soverom og seng også, og du sover dårlig. Da bør faktisk mannen også tenke på dine følelser. Virker ikke som han tenker hverken på barnet og hva som er best for det, eller deg oppi dette, bare det at han selv syns det er koselig. Be han skjerpe seg og bli voksen. Anonymous poster hash: e0f09...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå