AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Ja, overskriften sier vel alt Hvor mye bryr damer seg om utseende til en mann? Og hva liker dere? Anonymous poster hash: f6f85...0c5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Desverre bryr jeg meg alt for mye.. Bryr meg lite om hva de går kledd i, men ser hovedsakelig på ansiktet, kroppen er også viktig men den kan man hvertfall gjøre noe med, selvom kroppen sier mye om holdningen til en mann. Litt vanskelig å si spesifikt hva jeg ser etter, men det er bare noen som har et særpreg jeg liker veldig godt! Ellers liker jeg de klisje kjekkasene også, Tatum, DiCaprio, Ranolds og Kutcher osv osv osvAnonymous poster hash: 0c608...032 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Desverre bryr jeg meg alt for mye.. Bryr meg lite om hva de går kledd i, men ser hovedsakelig på ansiktet, kroppen er også viktig men den kan man hvertfall gjøre noe med, selvom kroppen sier mye om holdningen til en mann. Litt vanskelig å si spesifikt hva jeg ser etter, men det er bare noen som har et særpreg jeg liker veldig godt! Ellers liker jeg de klisje kjekkasene også, Tatum, DiCaprio, Ranolds og Kutcher osv osv osvAnonymous poster hash: 0c608...032 Mente Reynolds***Anonymous poster hash: 0c608...032
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Helt individuelt. Men av erfaring er jeg ganske lik mange kvinner jeg kjenner. Kvinner er ikke blinde så vi bryr oss jo om hvordan en mann ser ut. Men det er mer slik at en mann oppfyller noen "minimumskrav" og så kan han kompensere for resten uten at han er klassisk kjekk. Dvs. at han er i ok form (ikke for tynn men ikke overvektig), har et sjarmerende smil, hår på hodet, ikke er liten og en bra klesstil. Dersom han har god holdning, et åpent og selvsikkert kroppsspråk og er intelligent, har ambisjoner, morsom og alt det der kan man ofte bli "lurt" til å synes han er kjekkere enn han er. Dvs. man tenker ikke at man tenner på ham til tross for at han ikke er klassisk fysisk attraktiv, men han fremstår mer fysisk attraktiv. Jeg ser samme fenomenet hos menn utspille seg litt annerledes. Dvs. dersom en jente er kjempevakker med flott kropp og feminin kan menn ofte finne alt hun foretar seg veldig sjarmerende, fordi de tenner på henne allerede. Det er ikke noen generell trend i hva jeg foretrekker hos en mann. Jeg har falt for menn som er blonde eller brunhårede, 170 cm eller 195 cm, med super klesstil eller litt nerdete. Jeg liker derimot menn med hår på brystet og litt kjeveparti. Heller at han har litt mage enn at han er for tynn. Kan legge til at jeg generelt er ganske kresen ift. menn og kan velge ganske fritt - men et modellutseende er ikke topprioritet. Personlige egenskaper, intelligens og selvtillit er det aller viktigste. Anonymous poster hash: 98a63...069
wintergirl Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Utseende teller selvsagt, men ikke på den måten at jeg må ha en man absolutt alle syns er pene, men som jeg syns er pen. Det er så mange pene menn på hver sin måte og jeg har falt for litt av hvert. Både lave, høye, tynne, kraftige, lyse og mørke. Men det som er prikken over i'n er humor. Er det en mann jeg liker som i tillegg får meg å le, da er jeg solgt;) ; p
Gjest Coolaid Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 AnonymBruker, on 28 Aug 2014 - 00:13, said: Desverre bryr jeg meg alt for mye.. Bryr meg lite om hva de går kledd i, men ser hovedsakelig på ansiktet, kroppen er også viktig men den kan man hvertfall gjøre noe med, selvom kroppen sier mye om holdningen til en mann. Litt vanskelig å si spesifikt hva jeg ser etter, men det er bare noen som har et særpreg jeg liker veldig godt! Ellers liker jeg de klisje kjekkasene også, Tatum, DiCaprio, Ranolds og Kutcher osv osv osvAnonymous poster hash: 0c608...032 Den kan også lyve mye. Si at du ser en man med 10 kg for mye, litt kulemage og litt lut holdning. Så tror du at han er en som ikke tar særlig vare på seg selv..... Så finner du ut at han har gått ned 100 kg så langt og er i veldig god fysisk form, selv om han ikke ser slik ut... Da har han vel både vist mot, styrke og utholdenhet, mer enn mange andre. Ved første øyekast ser han ut som ....... fyll inn selv... Utseende forteller ikke alltid sannheten om et menneske
Gjest krokodillen Skrevet 27. august 2014 #7 Skrevet 27. august 2014 Det betyr en hel del. Jeg hadde ikke orka å bli peisa av en mann jeg ikke fant tiltrekkende fysisk
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #8 Skrevet 27. august 2014 Det betyr en hel del. Jeg hadde ikke orka å bli peisa av en mann jeg ikke fant tiltrekkende fysisk Hva om han var skikkelig dominerende da? Anonymous poster hash: f6f85...0c5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #9 Skrevet 27. august 2014 Kvinner elsker metroseksuelle menn. Menn med ugredd hår, ubarbert skjegg, røff hud, ustelte (men korte) negler, er turn off. Metroseksuelle menn er vakre menn. http://cdn.trendhunterstatic.com/thumbs/touche-eclat-for-men-ysl.jpeg Anonymous poster hash: 6c77f...dbd
Gjest krokodillen Skrevet 27. august 2014 #10 Skrevet 27. august 2014 Hva om han var skikkelig dominerende da? Anonymous poster hash: f6f85...0c5 Hva faen har det med saken å fjøre? Om han er dominerende har da ingenting med utseendet hans å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #11 Skrevet 27. august 2014 Kvinner elsker metroseksuelle menn. Menn med ugredd hår, ubarbert skjegg, røff hud, ustelte (men korte) negler, er turn off. Metroseksuelle menn er vakre menn. http://cdn.trendhunterstatic.com/thumbs/touche-eclat-for-men-ysl.jpeg Anonymous poster hash: 6c77f...dbd Ja, den skal du ha meg til å tro på. Greit nok det at han skal te seg skikkelig, men metroseksualitet er jo ikke helt bra. Anonymous poster hash: f6f85...0c5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #12 Skrevet 27. august 2014 Hva faen har det med saken å fjøre? Om han er dominerende har da ingenting med utseendet hans å gjøre? Det har jo med saken å gjøre, fordi at du kanskje liker å bli dominert i senga Anonymous poster hash: f6f85...0c5
Gjest krokodillen Skrevet 27. august 2014 #13 Skrevet 27. august 2014 Ja, den skal du ha meg til å tro på. Greit nok det at han skal te seg skikkelig, men metroseksualitet er jo ikke helt bra. Anonymous poster hash: f6f85...0c5 Enig. Glatte menn er not my cup of tea. Jatakk til to-tre dagers skjegg
Gjest krokodillen Skrevet 27. august 2014 #14 Skrevet 27. august 2014 Det har jo med saken å gjøre, fordi at du kanskje liker å bli dominert i senga Anonymous poster hash: f6f85...0c5 Her var det snakk om utseeende, ikke hva folk liker i senga. Om han ikke appelerer til meg fysisk så får han finne seg noen andre å dominere
Gjest krokodillen Skrevet 27. august 2014 #15 Skrevet 27. august 2014 Kvinner elsker metroseksuelle menn. Menn med ugredd hår, ubarbert skjegg, røff hud, ustelte (men korte) negler, er turn off. Metroseksuelle menn er vakre menn. http://cdn.trendhunterstatic.com/thumbs/touche-eclat-for-men-ysl.jpeg Anonymous poster hash: 6c77f...dbd Sånne menn får jeg spysjuka av
Gjest Nosoul Skrevet 27. august 2014 #16 Skrevet 27. august 2014 Utseende har nok ikke alt å si nei. Men er jo en fordel om jeg tenner på vedkommende da Er veldig svak for litt skjegg, og gjerne mørkt blondt hår Ut over dette er det viktig at det finnes en god kjemi, forståelse for hverandre og ikke minst respekt!
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #17 Skrevet 27. august 2014 Litt vanskelig å komme med noe spesifikt, men har sansen for litt store, bamseaktige menn. Ikke overvektige, men gjerne kraftig. Øyenfarge, hårfarge osv har jeg ingen "krav" til. Men har også vært sammen med et par som var både lav og veldig slanke. Det viktigste er at han har utstråling, sjarm, renslig både i tøyet og med seg selv, ikke røyker, er snill og god. Klesstil betyr heller ikke så mye, så lenge han ikke ikler seg skjorter med heavymetal band logoer og er griseharry Og så er det et must at han gidder å gå lange turer på fjellet og generelt tar vare på seg selv, gidder ikke sånne som spiser junkfood og ikke orker løfte ræva opp fra sofaen. Anonymous poster hash: 46314...39c
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #18 Skrevet 27. august 2014 Det nytter ikke for meg å prøve å løsrive utseende fra personlighet, eller fra kjemi, mine egne følelser osv. Om jeg liker noen, så blir han automatisk enda litt mer fysisk tiltrekkende. Jeg må selvfølgelig mene at han er fysisk attraktiv, men for min del trenger ikke det å bety typisk penhet. Når jeg tenker på hvem jeg har blitt tiltrukket av før, så er det vidt forskjellige menn. Anonymous poster hash: 63ebb...951
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #19 Skrevet 27. august 2014 Det betyr VELDIG mye. Hygienen må være på plass. Kunne kle seg, og ikke fremdeles gå i de samme klærne en brukte for 10-15 år siden. Være i moderat til god form. Hoftepartiet må være smalere enn skulderpartiet. Magen må ikke være sixpack, men skal ikke se høygravid ut. Må være høyere enn meg, selv om jeg går i høyhælte sko. Korte velstelte negler. Rene pene tenner. Han må lukte godt. Symmetrisk ansikt. Hår på hodet (er selv for ung enda til å godta noe annet). Ikke ha unibrow. Helst glattbarbert både nedentil (av praktiske grunner) og i ansikt. Helst ikke for hårete på kroppen. (Tenker da på rygg/skuldre/rompe). Og selvfølgelig så kan andre kvaliteter kompensere for ting nevt ovenfor.Anonymous poster hash: da308...c1a
LittDiva Skrevet 27. august 2014 #20 Skrevet 27. august 2014 Kvinner elsker metroseksuelle menn. Menn med ugredd hår, ubarbert skjegg, røff hud, ustelte (men korte) negler, er turn off. Metroseksuelle menn er vakre menn. http://cdn.trendhunterstatic.com/thumbs/touche-eclat-for-men-ysl.jpeg Anonymous poster hash: 6c77f...dbd Glemte ironi flagget og/ eller prøver deg på noen ganske unge ? ( sett fra en gammel røy sin vinkel ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå