Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #1 Skrevet 5. juli 2004 Var på butikken i lunsjen, og fikk lyst på noe å suge på. Endte opp med en pose dietorelle, med jordbær smak.. men!! irritasjonsmoment numero uno, og nå ligger posen i bosset!!! hver eneste drops var pakket inn med to lag papir,og det innereste papiret klistret seg skikkelig i dropset!! ååååh! ble sittende en evighet og småplukke bort papir, og etter å ha prøvd meg på fire drops; alle likedan, ga jeg opp! Sukk.
Gjest 1111 Skrevet 5. juli 2004 #2 Skrevet 5. juli 2004 Har samme erfaring. Anbefaler deg ikke dietorelle i store doser uansett, kan gå galt
Gjest GreenSky Skrevet 5. juli 2004 #4 Skrevet 5. juli 2004 Kanskje en av grunnene til at de kalles "slankedrops"? *måtte bare*
Gjest Lilleulv Skrevet 5. juli 2004 #6 Skrevet 5. juli 2004 Har samme erfaring. Anbefaler deg ikke dietorelle i store doser uansett, kan gå galt Det gjelder alt som inneholder sorbitol i steden for sukker
-Fisken- Skrevet 5. juli 2004 #7 Skrevet 5. juli 2004 Det ekke drops, det er karameller Karamellene har masse papir rundt seg ja, men de som er harde, altså de små dropsene (finnes ikke i jordbærsmak) har ikke sånt papir.
Gjest Emera Skrevet 5. juli 2004 #8 Skrevet 5. juli 2004 Kanskje en av grunnene til at de kalles "slankedrops"? *måtte bare* Godt poeng! Men ellers, jeg har en pose slike jordbærkarameller i skapet. Helt håpløst å få skrelt av papiret. Når jeg endelig har fått av alt, så er det verdt strevet. De er nyyydelige! Men som Mylian skrev, man bør begrense seg...
Gjest 1111 Skrevet 5. juli 2004 #9 Skrevet 5. juli 2004 Det ekke drops, det er karameller Karamellene har masse papir rundt seg ja, men de som er harde, altså de små dropsene (finnes ikke i jordbærsmak) har ikke sånt papir. Sikkert bare en skrivefeil. jeg bruker og drops/karameller om hverandre.
Gjest Ethereal Skrevet 5. juli 2004 #10 Skrevet 5. juli 2004 Jeg fikk UFATTELIG vondt i magen av de karamellene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå