AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Jeg har flatt, stritt, tynt og typisk nordisk hår. Finnes det en volumshampoo eller produkt som funker?Anonymous poster hash: 2fe76...da6
monokini Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 For meg fungerer John frieda luxurious volume shampoo, etterfulgt av kms volumizing spray, som du sprayer i hårrrøttene før du føler håret:) Gjør underverker for mitt tynne hår! Shampoen fås kjøpt på Vita, Cubus osv, og sprayen får du hos frisør.
Infinite Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Etter å ha prøvd utallige volumshampooer, er min erfaring er at slike shampooer egentlig ikke gir særlig mye volum. De gjør kanskje håret litt lettere, men noe merkbart volum får jeg altså ikke. Det eneste som virkelig gir volum hos meg, er tupering og en god hårspray. Råder deg derfor heller til å bruke penger på stylingprodukter, enn shampooer som garantert ikke vil gi deg det resultatet du egentlig er ute etter.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 +1 på Big fra Lush! Anonymous poster hash: 4289b...a76
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #7 Skrevet 29. august 2014 Prøv "Big Sexy Hair"! Jeg er superfornøyd med den. Den er parabenfri, sulfatfri og glutenfri, og håret mitt er blitt veldig fint etter at jeg begynte å bruke den. Håret kan ikke bli tykkere enn det er, men hårene mine legger seg fint og det ligger ikke klin inntil hverandre. Det er som om det er litt luft mellom hvert hårstrå. Husk å være førnøyd med håret dere har, for det kan ikke bli annerledes. Eneste er å gjøre det beste ut av det man har, og det er å klippe det regelmessig, klippe bort det slitte, bruke gode produkter, men det viktigste er å spise sunt. Håret trenger protein, så spise avokado, nøtter, frø, fisk... ikke vært redd for fettet, for kroppen trenger det sunne fettet og det gjør huden fin og smidig og er slankende, og håret trenger vitaminer og mineraler så spis grønsaker, og ikke bare potet og gulrot ... VANN - vann er superviktig! Anonymous poster hash: 5f41f...366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå