Gå til innhold

Sære ønsker


Thomas

Anbefalte innlegg

Hva er det særeste eller sykeste ønsket du ville imøtekommet fra en mann?

Hva hvis han foreslo noe du slett ikke tente på, som å bruke tre kvarter på å kysse, slikke og suge tærene dine?

Eller kle seg i ditt undertøy mens dere har sex?

Hvor setter du grensen? Når blir det for corny? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er for rastløs til å ligge stille i tre kvarter mens noen suger på tærne mine altså! ... siden jeg ikke tenner på det selv.

Egentlig godt spørsmål Thomas, hvor langt man bør/vil strekke seg for partnerens ønsker.

Som sagt, jeg er ikke så grei at han hadde fått lov til å holde på som han ville med noe jeg fant direkte kjedelig. Litt er greit - men ikke slik at det blir en vane. Da er det mine ønsker som ikke blir verdsatt igjen.

På same måte som at jeg ikke hadde forventet at han gjorde mine fantasier (som ikke ga han noe) til en del av sexlivet.

Nå mente du vel mer generelt enn akkurat dine eksempler, men for å ta det andre også; jeg hadde neppe blitt med på å låne bort undertøyet mitt til en gutt. Jeg fikser ikke den tanken, men vet det er flere andre som synes det er greit.

Uansett, hadde jeg vært i et forhold hadde jeg også vært glad i gutten, og kunne sikkert strukket meg til ting som jeg egentlig ikke tenner noe særlig på selv, så lenge jeg ikke synes det er ubehagelig på noen måte.

Da må man jo også få noe tilbake... (jada, egoismen ligger bak hvert ord! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

... en eks tente på å betale meg! :o Og så kunne han liksom gjøre "alt han ville", fordi han hadde betalt, da. Virket sinnsykt merkelig, men så var det jo kjempetennende, viste det seg. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer mye an på situasjonen. Min mann har kanskje forslått ting som jeg har forkastet med en gang. Men mange måneder etter, når jeg har fått tenkt på det og kanskje funnet det litt opphissende likevel, så overrasker jeg ham. Det var foreksempel han foreslå å at jeg skulle prøve å glattbarbere meg. Jeg var veldig skeptisk, og det gikk en tid, så fant jeg ut at jeg ville prøve, og når ville jeg ikke vært foruten.

Så jeg kan ikke komme med noen konkrete eksempler på hva jeg ikke ville gått med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

For leeenge siden var jeg sammen med en som likte at jenten tisset når han nermet seg orgasmen.......han ville jeg skulle gjøre det......men nei det klarte jeg ikke å bli med på.......

ellers så har jeg ikke fått fårespørsmål om noe som jeg ikke har tennt på eller ikke likt selv......

Har velk heller vært ommvendt tror jeg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er vel med på det meste tror eg??? :o

I allefall en gang da :lol:

Så lenge det ikke skader noen, involverer barn eller dyr eller bæsj. Har prøvd wet-sex, ikke noen sukse det nei. Fikk ikke skvist ut så mye som en dråpe :lol:

Nei, mener at det mest må prøves, iallefall en gang :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Tja...

han spurte ikke engang, han bare satte i gang! :roll:

Under litt tulle/kile/leke romstering, så la han meg over knærne sine, og gav meg ris! Jeg ble først eitrende førbainna, så usannsynlig kåt! Da han etter en liten stund dro opp skjørtet og ned trusa mi for å fortsette på blanke messingen, oppdaget han at forestillingen hadde hatt den ønskede effekten... :oops:

Så nå er det jeg som har et sært ønske. *hihi*

Utrolig hva man kan oppdage om seg selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...