Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å forgå av kjærlighetssorg, og det kjennes ut som jeg aldri kommer til å bli glad igjen.

Noen som kan fortelle om hvordan dere taklet å bli dumpet fordi partneren mistet følelsene? Og hvordan dere klarte å komme dere på beina igjen? Jeg trenger å vite at det kan bli bedre, for slik som det er nå vet jeg ikke om jeg klarer mer. Visste ikke at det fantes slik smerte.

Anonymous poster hash: 2aa38...b44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det BLIR bedre, jeg lover deg!!

Livet blir fint igjen, du skal le og danse- og forelske deg igjen. Men det tar tid! Prøv å nyt de øyeblikkene hvor du klarer å fokusere på noe annet, om enn bare for et sekund.... De øyeblikkene blir flere og flere etterhvert som tida går.....

Pust med magen- se fremover! Tenk på alt det spennende som kommer! Tenk så spennende å ikke vite hva som komme...

Klem

Anonymous poster hash: 03dc7...155

Skrevet

Allt vil si deg det samme; det vil gå over - i alle fall være mye mindre vondt. Nå er det som et fossblødende sår. Så vil det slutte å blø, og bli en skorpe. Til slutt er det i verste fall et arr, ev det går helt bort og blir usynlig.

Jeg lover deg at det blir bedre, men det tar tid. Hold ut og vit at det blir bedre.

Skrevet

Kjære deg, sitter i samme bås. Vi får høre på det andre som sier det blir bedre. Sender deg en god klem;) du klarer deg, men vær snill mot deg selv og len deg på de som vil deg godt.

Anonymous poster hash: 1317f...e32

Skrevet

Det blir bedre :) Klisje å si det, men det er sant. :)

Skrevet

Er det lenge siden du ble singel?

Jeg lover deg at det blir bedre. Ta en dag av gangen. Men ikke surr deg inn i det som var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...