AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Vår skatt på 2år har vokst ut av ecco sko. Synes det er for tidlig med vintersko. Vil ikke kjøpe veldig dyre sko nå som kan brykes i kanskje 1-2mnd og som mest sannsynlig ikke passer til våren. Hva anbefaler dere? Joggesko? Anonymous poster hash: 878b9...024
Kvist Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Hva med mellomtykke goretexsko? Mine pleier å ha det høst og vår, så brukes de som ekstrasko og til-og-fra-bil sko i løpet av vinteren. Men det blir ikke særlig kaldt her hvor vi bor da, hadde ikke latt dem gå med høstsko i 25 minus akkurat
Gjest Magdalene Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Nå er jo tiden moden for snart å begynne med goretex sko. Selv sverger vi til timberland goretexsko til ungene som overgangssko. Erfaringsmessig får man hva man betaler for. De små vokser fort ut av klær og sko, men det er jo alikevel viktig å kjøpe gode sko.
LilleBallerina Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Vi brukte Leaf overgangssko i fjor. Billigere enn Viking, men absolutt like gode!
GammelKaktus Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 De har Kamik og Viking på tilbud på XXL
^^Belle^^ Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Vi brukte Leaf overgangssko i fjor. Billigere enn Viking, men absolutt like gode! Nå har jeg ikke erfaring med akkurat de skoene, men jeg må si meg enig med merket! Vi brukte Leaf vintersko til eldstejenta i fjor, og jeg er faktisk mer fornøyd med dem enn med Viking sine vintersko. De skal kjøpes på nytt i år.
mulberrygal Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Superfit husky er gode sko som kan brukes allerede nå med tynn bomullsokk. Koster rundt 500. Ellers så er eventuelt nike joggesko billige på xxl (250) hvis dere vil ha joggesko noen måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå